Snart fredag!

Hej hopp.
Igår var man på bio med tjejerna på filmen Paranormal Activity, som var DÅLIG.
Ja den var skit dålig faktiskt, ända som var bra var på slutet för då skrek alla och jag blev livrädd för Emilie som skrek som en idiot och jag trode hon skulle hoppa på mej och mitt hjärta höll på att stanna, hahaha xD

Träffade iaf, Anna, Ellen och Emilie på donken när jag och Jenny åkte in med bussen in till stan nästan direkt efter jag precis kommit tillbaks till skultuna från jobbet, haha.

Efter bion tänkte vi gå och ta en kaffe, men blev inte av, så vi tog oss en promenad till stationen och väntade på bussen hem.

Imorn så är det ju fredag och då är det dags för ölintag ^^
Vart och när och hur vet jag inte riktigt, men det blir väl nånstans med nån/några ;)

På lördag så blir det nog lungt med att sätta upp julsakerna osv för tänkte att på söndag ska jag nog åka hem till Tina och baka med henne och Thea :)
En perfekt bakdag då ju ^^

Nej nu ska jag kolla på "bonde söker" på datorn, missade ju det igår ;(

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva igentligen.. så jag avslutar här.

Tack å hej för mej ;)

Fyra st sötnosar, tack för en trevlig kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0