Trötter!

Omogen liten psykopat ;D
Ja det är vad hon är, lixom "folk har sagt att cissi är lättfotad, bla bla" !
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, bästa jag har hört hela mitt liv, ALLA som känner mej VET att jag inte hoppar i säng utan kännslor för nån eller så, hånglar det gör jag med allt och alla :D
Men inget mer än så, hångel är mest skojj grejj som jag gör mycket med vänner också, haha.
Hon som sa det att hon "hört" att andra säger så om MEJ, hon ljuger bara, jag tror det.
Hon kunde varken säga vem som sagt det eller om det var en kille eller tjej.
Hon har så dåligt självförtroende och är en hemsk människa mot alla hennes nära och kära (nästan).
Riktig psykopat som behöver hjälp med att bli en normal fungerande vuxen människa.
Hon älskar intriger, och därför ville hon att jag skulle höra detta, att "folk sagt så här om mej".
Lixom, hej bacon arsle att jag ens tänker lägga min energi på att ens börja söka upp dej eller ta en diskussion med dej, för det är JUST DET du vill, du vill ha kaos.
För du har ingenting annat för dej i ditt liv så du måste skapa intriger med flit.
Och att du varje dag snokar i min blogg också, hahaha.. hoppas den roar dej ;)

Nog om psykomänniskor som inte har nått liv som måste hålla på att babbla sånt där om människor hela tiden och försöka förstöra för andra för att deras egna liv är så förstörda och patetiska.
Och hon trode verkligen jag skulle bli flyförbannad, jag tycker bara det är PINSAMT så som hon håller på!

Iaf så orkar jag inte skriva mer ikväll, är trötter, skriver mer imorn om idagdagen xD
För nu ska jag lägga mej i sängen så jag orkar upp och börja med en nydag igen.
Godnatt Gott Folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0