Värdelöst..

Ja fredagen blev inte riktigt som tänkt.
Hände inte så mycket, fick i mej några öl hemma hos Jenny, sen drog vi till Evo och där var det folk som såg ut som jag såg ut för några år sen, svartrockare och lyssnade på  WÄÄÄÄÄOOO OOOWÄÄÄ musik.. hahhaha, trivdes icke så vi drog tillbaks till Jenny sen bad jag syrran hämta mej innan tolv och jag slutade dricka.
Kändes onödigt att supa sej full när det ändå inte var nån fest eller så.
Vart har alla de roliga människorna tagit vägen??
Hänger alla bara på krogen eller? Krogen SUGER!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vill ju festa.
Trode jag skulle få träffa en person idag men jag väntar på att han ska höra av sej ist.
Fick ju ett sms "hoppas du vill träffas imorn"... så han lär väl höra av sej, om inte så kan han fuck off!
Så är det :P

Nu så ska jag nog ta en dusch och fixa käk osv.. sen kolla vad som händer..

Hade gött!



Puss å kraaam ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0