Tjejpolare = Skit!

Trode det var du och jag "tills döden skiljer oss åt" menar dock vänskap.
Trode vi delade allt och kunde prata om allt, kunde vara öppna och ärliga om allt.
Aldrig svika varandra mer, aldrig såra varandra.
Men jag hade helt fel.
Jag har förlorat den vän jag kallade för min egna syster.
Och jag är inte glad över det heller, men jag tycker inte jag har gjort nått fel denna gång, ändå är det jag som får skäll.
Varför ska jag alltid vara den som gjort nånting fel för? Och inte du?
Varför fasst jag inte gjort nånting dumt alls nu, varför känner jag mej då skyldig till allting?
Det ska jag inte göra för jag har inte ens gjort nånting elakt, ändå är allt mitt fel?
Fyfan för tjejer alltså.. de flesta, man kan aldrig lita på dom till hundra%.
Killpolare, det är nog det bästa en tjej kan ha, slipper man all feghet, allt som har med att gå bakom ryggen och tissla och tassla, någon som är rak och ärlig osv.
Slipper man all missförstånd!
Önskar att det fanns fler tjejer som kunde tänka lite mer som en kille ibland, dock tänker de flesta bara med kuken, men när det gäller vänskap osv allmänt, då tänker de fan så mycket mer och bättre än tjejer!

Varför ska jag hängla läpp över att mina bästa vän dissa mej idag?
Har jag gjort fel? ICKE!
Hängla läpp kan man göra när man vet att man gjort fel och måste gå med svansen mellan benen.
Jag tänker fan inte vara ledsen, jag har inget att vara ledsen över.
Jag är iaf en rak, ärlig tjej med både fötterna på jorden, eller ja, en fot iaf, haha.
Fan ska jag ens bry mej om jävla fega krakar som inte ens vågar svara i mobilen...tex?
Finns bättre människor där ute.
Nog med det!!

Imorn så är det ju torsdag, ska tvätta och städa lite och sånt ROLIGT!
Vill ha fredag nuuu, ska träffa Jonas då, var så länge sen, vi ska först hem till han och dricka lite öl sen ska vi ut på nån pub nånstans, inte där alla människor hänger, men nånstans.
Ska bli kul att prata med Jonas igen, han får mej alltid att skratta, vet inte varför men han bara får det :)
                   

Nu ska jag höra av mej till "grannen" och kolla läget om han ska ut på en liten promenix med mej!

ADJÖÖÖÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0