Cheeseburgare!

Jiiihooo, Var så sugen på cheeseburgare här hemma ikväll så jag höl på att döööö.
Men Tina och en Janne räddade mitt liiiiiv, dom åkte ända från stan hit för att lämna två cheeseburgare till mej så där 01.00 på natten :D haha..
Fan va ju skiiiit gott, ba moooosa i mej, så nu e jag fan mätt alltså ^^
Fan ska upp tidigt och ringa AMS ;(
Ska dit imorgon, blääää..
Kanske ska en sväng hem till lilla Kim efter de på lite kaffe, har inte sett hur fan han bor än..
Dags att kolla läget kanske? Tycker jag iaf.. ^^
Och jag har såååååå svårt att sova fortfarande på nätterna alltså, vill inte lägga mej, men måste.
Känns bara så tråkigt och ensamt, men fan, blir väl bättre.. hoppas jag iaf!

Tack Tina och Janne för ni åkte hit och räddade min hunger efter cheeseburgare iaf ^^
 NU, försöka sova.. NATTINATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0