Död?

Godmorgon söndag..
Legat i sängen från lördag morgon, gick upp bara 3 gånger på toa, inte ens rökt en ända cigg, men idag så är jag uppe iaf, men dock inte röksugen, sluta kanske? ^^
Måste tvätta idag och börja komma igång lite, kan ju inte ligga i sängen hela tiden men skönt är det ju när man annars alltid har för sej nånting annat.
Låg igår och tänkte "aaahh det här är ju livet" ... en hel lördag bara ligga, underbart ^^

I fredags var jag och partajjade lite ändå fasstän jag var förkyld och allt möjligt, haha kunde inte låta bli ^^
Åkte hem till Kim efter jag köpt öl till han och Dennis, Kim och jag satt hos han och drack lite först och snacka lite skit om allt möjligt.
Första gången jag såg hans nya lya och det va fan fint alltså ^^
Jag är iaf förälskad i hans lampa i vardagsrummet xD
Iaf så gick vi hem till Dennis sen och där var Daniel, vad jag minns, och sen några andra snubbar, eller så kom dom senare, haha, inget minne.
Vi satt där och snacka lite och umgicks, trevligt som vanligt fasst jag nästan alltid är ensam tjej, hahaha..
Väntade in Tina och hennes polare som va skiiiitsega, men men.
Vissa drog på fest nånstans där dom skulle ut på krogen och några drog hem till Kim dit jag skulle sen efter att ha följt med Tina till Micke, där höll Pontus på att Kladda lite med sprayburkar ^^ hehe.
Man blev ju nästan hög av lukten bara.
Efter att ha varit där ett tag så drog vi och mötte Jonas och hans "bror" jag ej minns namnet på och den snygga chaffisen ^^
Sen drog vi alla hem till Kim, och när tina drog därifrån så var det ju så kul att vara en tjej bland tio fulla killar och speciellt när vissa är helt störda, haha.. fan satt på en stol och blev ollad på höger och vänster axel och på huvet och jag vette fan vad, hahaha helt stört xD
Så ibland är det faktiskt possitivt att ha lite mer tjejer på fest med även fasst jag trivs så bra med pojkarna ^^
Iaf så drog jag, Kim, och en snygging som kom dit och snyggvechaffisen till donken för att köpa cheeseburgare, sen tillbaks xD onödigt typ, men gott var det , haha..
Vi drog hem till Dennis på lite efterfest och sen försvann Kim som jag skulle sova hos *MORR*
Men men, de gör inget, ordnade sej iaf så de e luuugna puckaaar.
Senare på natten ja så satt jag i ett samtal med en person och började grina, suck.
Dennis försökte trösta mej och sa "jag vill inte se dej gråta cissi" ... sen säger han helt plötsligt "men du är rätt så söt när du gråter" hahahah, shysst xD
Hela kvällen var mest kalabalik tyckte jag, men ändå trevlig.
Bättre än att dra på krogen iaf, krogarna i v-ås är såååå booooring, iaf Konrad som tar priset av tråkighet, jag går nog aldrig dit igen i hela mitt liv igen faktiskt.

KIMS UNDERBARA TAKLAMPA ^^



"KYSSKORVEN.. BLIVÄN@MEDMIG .. LUNARSTORM" LIXOM, BRA TATTOO DENNIS, HAHAHAHAH!

FULL OCH SÖT DANIEL ^^

GRÖNINGEN MARCUS, MIN FAVVOLAMMKÖTT xD haha

HEM TILL MICKE, PONTUS LEKER ^^

TINA VILL ALDRIG VARA MED PÅ BILD ;(

JONISEN ^^

KOLLA, EN SÖTNOS ^^

KUL FOLK ^^

TYPISKT JONAS xD

VARFÖR MÅSTE KILLAR ALLTID BEVISA NÅTT? HAHA

EN MUMSBIT ^^ TACK FÖR ATT DU FICK MEJ ATT INSE VISSA SAKER I FREDAGSNATT!


Ibland är man så knäpp i huvudet när man druckit, men gör massa konstiga saker som man ångrar sej dagen efter som satan, och jag ringde en person och dagen efter fattar jag inte ens varför jag gjorde det, vafan.
Det gjorde mej bara ledsen och personen i telen brydde sej som vanligt inte ett skit när man blir ledsen medans Dennis och de underbara hos han fanns där för en, tack ska ni ha <3

Usch för idag, vill bara ligga i sängen och bara vara, men går inte.. blää blää :/
Hoppas ni andra får en skön slösöndag ^^

TJOHEJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0