StanDag!

Nu är det vinter, känns det som iaf när öronen har en brännande kännsla när man kommer in efter att ha varit ute på en långpromenad.
Gick hem till Ellen och snackade lite skit efter Andra Avenyn och senare gick vi ut och gick en promenad med lilla vovven Sally ^^
Pratade om allt möjligt och vi är sååå PÅ nu när vi ska på kryssningen, JIIIHOO :D

Gick upp halv 9 idag för skulle till stan och möta Tina och Thea, skulle shoppa kläääder.
Haha, fan var nästan två timmar inne på New yorker och jag fick med mej en jacka, en väst, en myskofta med fluff upptill och en t-shirt ^^
Jag har sååå svårt med när jag ska bestämma mej när det gäller kläder, kan stå i timmar och kolla vilken färg och storlek som passar bäst, haha.. Tinas lilla Thea blev rastlös och började springa runt i affären sen som en liten buse, och sen kom Johan dit också och sa hej till oss och gick runt med oss.
Gick sen till Kicks och fick med mej puder och eyeliner, sen gick vi till Gina och fick med mej leggings och nån konstig halsduk eller vad det var, haha, asmysig iaf.
Är iaf nöjd med allt jag köpte.... tror jag, kanske inte direkt västen, innan var det jackan jag ångrade, haha men men, lär ju använda kläderna nångång iaf :)
Efter vi sprungit på stan och kollat kläder så gick vi så klart till Donken för cheeseburgare, MM MM MM ;)
Sen stack Johan iväg och jag, Tina och Thea gick till parken så hon kunde få springa lite och så, hon är sååå söt.
Gick senare och kollade på vattnet och Thea var varsinerad av de två ankorna som flöt omkring där, haha.
Tinas mor kom och hämtade oss senare och snodde med sej Thea medans Tina var hos mej och jag bjöd på varm oboy medans jag tog mej en varm kaffe, satt och snackade lite skit och hade det trevligt :)

Imorn så ska jag upp i tid och soooola, var ett tag sen, sen blir det hem till mor på lite kaffe och sen ska jag hem och bara vara hemma heeeeela dagen, så skönt.
Samma på Torsdag, då blir det sola och sen hemma heeeela dagen igen, ska bara njuta av att bara vara ensam och vara hemma, för på fredag så ska jag upp skit tidigt och ha möte om arbetsträning, sen på måndag, ja då är mina lediga vardagar slut, alltså vilket betyder... mitt liv tog just slut :(
Men men, så är det!

MOR FÖR NÅN MINUT, HAHA, THEA SER INTE NÖJD UT xD

MOR & DOTTER :)







FIIIIN BILD PÅ THEA SOM AVSLUT ^^



Nu ska jag kolla om det finns nån bra film att ta hem att titta på, sen blir det sooova.

TODELOOOO!!

Kommentarer
Postat av: Eze

haha massa fina bilder :D

2009-10-15 @ 01:46:20
URL: http://eze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0