Vet ingen bra Rubrik!

Åh vad skönt det var att iaf få sova till kl 10 idag.
Ska upp imorn igen tidigt, kl 6 :(
Ska till ams osv, blää blää bläääääääääääää.
Emilie kommer imorgon, ska bli skoj, men vi ska inte hitta på nått speciellt, inte mycket pengar till nått partajj nu när man måste ha pengar till annat man planerat framöver ;(

Igår så gick det jätte bra på ams när jag skulle ha testet som höll på hela dagen, en tant som också gjorde samma test som mej var skitskojj, vi kom skit bra överens precis som vi känt varandra i flera år.
Drack kaffe och snackade skit på pauserna osv, kändes fan sorligt när vi skulle gå därifrån och sa hejdå till varandra, haha vi blev nästan som bästa vänner :) Klickade direkt lixom.
Vi kanske ses igen, vem vet ^^
Efter det så gjorde jag nog inte så mycket, gick hem till mammsen en stund osv, sen hem ja minns fan inte vad jag gjorde :S Så dåligt minne man har alltså..

Idag så har jag inte gjort så mycket, hem till mammsen på fika sen åkte jag till stan med henne och syster.
Efter det så kom Ellen hit med Sally och tog en fika, haha Drina satt och psykade Sally hela tiden med att bara sitta och glo och vakta henne, hahahahaha.
Men det gick ju bra iaf att ha lilla vovvsingen här ^^

Nu ska jag titta på Andra avenyn, missade det idag pga att Ellen kom hit så sent, skitunge :P haha.
Men ska titta på det på datorn ist.
Sen blir det fan sova så jag kommer upp imorn utan att vara heeelt död.
Vilket jag kommer vara ändå för jag kommer iaf inte kunna somna tidigt.

07.00 Pigg å Glá xD

Syster var barnvakt till lilla Valencia ^^


Ellen med fräknar på bullfittan är tröttmössa xD


Haha, Drina håller vakt xD



MEN HALLÅ GODNATT PÅ ER DA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0