Fredagskväll med Jonas ^^

Mätt som fan är man efter att ha mosat i sej köttbullar och makaroner med hamburgedressing, haha.
Vill bara spyyy upp maten nu, överdrivet mätt. xD

Igår så träffade jag Jonisen, han kom och hämtade mej vid 7 tiden och vi åkte förbi Kim och hämtade min sjal.
Äntligen, jag har saknat den, haha.
Stod där och snackade lite och tog en cigg och Kim var full redan vid 7 haha.
Åkte hem till Jonas därefter och drack lite öl och snackade skit, var trevligt ^^
Så länge sen vi sågs.
Stack med bussen in till stan och gick först in på Pictures och drack lite öl, därefter drog vi till Cirkus men kom inte in där, helt sjuka dom är, är 25års gräns och jag som är 22 fick komma in men inte Jonas som är 18.
Jävla idioter, om det var jag som va 18 bara för att jag är tjej så skulle jag få komma in garanterat, dumma jävla regler, är det 25 då är det 25års gräns, men men.
Stack ist till Tabasco, träffade mina gamla favoritpojkar, Marcus, Niklas och Alex :D 
Va så länge sen jag såg dom, måste nog vara 3 år sen eller nånting.
Men var tråkigt där så drog till Tajen och drack lite öl och träffade lite lirare där.
Jonas spelade för 20 eller 40 kr och vann 150 :D Vilken tur han hade, grattis till det ^^
Efter vi suttit och fjantat oss lite på Tajen så hörde Johan av sej och vi drog till Tabasco och umgicks lite med han och hans polare.
Stack sen till Donken och mosade cheeseburgare och sen så tog vi promenad hem till Johan för att kolla lite hur han bode, och det var jävligt fint alltså ;)
Jag älskade hans säng iaf, var ju tvungen att provtesta hahahaha ^^
Klockan började närma sej halv 3 och jag och Jonas drog till bussen och sen hem till honom och vi slocknade rätt så fort, vad jag minns iaf ;P
Lite saker som hände i början av kvällen har jag ångest för, men men.. det blev ju bra till slut iaf :)
Jag fick ju iaf inte nå cp ryck jag kan få ibland när jag bli förbannad, hahaha, så de va luuugnt!
Men trevligt var det att umgås med lilla Jonas igår faktiskt ;)
Måste komma och hälsa på han i Södertäje snart och kika läget där med.

Nu så är jag hemma ju, och ikväll så blir det hem till Jenny med Ellen, vi ska baka scones och sånt gott och dricka kaffe och bara ha en lugn och trevlig kväll, ska bli skönt :)

Lite Ego Denna Fredag Då xD

Skååååååååååål!


HAHA xD






pictures ^^

Favoritpojkarna på Tabasco ^^

Jonas hittade en kompis på Tajen xD

Avslutar med en liten bild på mej och Johan på Tabasco ^^



Tack Och Hej, Jag Är Iaf Ingen Wannabegay xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0