Ingen lust!

Har inget speciellt att skriva.
Bara att jag ska typ.... Lagade skiiitgod mat idag, hemlagad potatissallad, kött och sallad, och så klart vitlöksbagutte till det ;) riktigt mumsigt, bästa maten ever <3
Ska oxå gå och sola idag igen som igår och sen ska jag väl förbi Ellen och kolla in hennes nya frilla hon fixat och nån västgrejj xD

Fyfan vad jag inte känner nån lust att skriva...
Ist bjuder jag på en låt jag hörde på Jannicas blogg som jag nu lyssnade texten på, haha..
och varför förvånar det inte mej att jag känner igen mej av denna text? som SÄKERT många andra tjejer oxå gjort iaf ett par gånger i sitt liv, haha.. ;)

              

                   Tack Och Hej För Mej Today ;)         

                                         

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja visst är texten bra :D hahah

2009-10-27 @ 22:47:58
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0