Måste gå vidare..

Ja så är det ju..
Inte kan jag längre stå och stampa på samma ställe.
Se framåt, sluta se bakåt, kommer nya möjligheter.
Hur svårt det än är, så klarar man mer än vad man själv tror.
Det har jag lärt mej och fått bevisat tidigare :)
Lycka till till mej själv!

Godmorgon så här kl 12 typ, hehe.. somnade inte så tidigt igår så har varit trötter denna morgon.
Förkylningen känns lite bättre, inge feber iaf, bara lite täpt i näsan och lite hosta.
Funderar på att åka hem till Tina ikväll och ha lite filmkväll, hon frågade om jag vill joina henne och hennes nya tv, undra vad dom skaffat för tv, hmmm..
Lördagen får det nog bli lite party iaf, men vettefan med vem eller vart, men det är sånt som alltid ordnar sej, eftersom alla ska ju festa idag och ligga bakisar imorn, men men, nån liten jävel hittar jag väl på som är lite festsugen ^^

Nu blir det nog lite tvätta och sånt KUL.. eller, vadå..? blää!
Frulle och grejjer också..

Trevlig helg gott folk!
TJOHEJJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0