På plats!

Allting känns så bra just nu men nästan allting.
Känns som alla små pusselbitar börjar falla på plats i mitt liv, äntligen.
Just nu känns allting bara problemfritt, känner mej lycklig, lyckligare än så här har jag inte varit på länge.
Börjar få ordning på det mesta.
Tror aldrig att jag skulle fått det om jag inte gjorde vissa val i mitt liv som jag nydligen gjorde, är glad för mina val.
Stresset i mitt huvud är borta.

NYKTER helg har jag också :)
Idag efter jag kom hem från mötet på industrin så sov jag några timmar, vaknade vid två tiden och lagade lite ris till goda grytan från igår, var nästan godare idag ;)
Gick hem till mamma på lite kaffe, hon hade gjort paj, skit god hallon/blåbärspaj, mm mm mm.. och jag färgade hennes hår, snackade lite med syrran och imorgon ska hon och jag upp tidigt för att springa runt på IKEA lite grann, hon ska shoppa lite grejjer till hennes lya hon ska ha i framtiden :P
Ska bli kul, så ska vi käka lite och sånt.
Efter att ha varit där så gick jag hem till Ellen som bjöd på lite "mjuk pepparkaka" skit gott ju, hennes mor hade bakat, satt där från 9 till 1 på natten och snackade skit om allt möjligt som vanligt, tiden bara rullar iväg alltid när vi fikar.
Imorgon efter jag varit på stan med syster så ska vi tjejer ha myskväll med spel, tvspel och käka gott, utan alkohol också desutom ;)
Varför ska man slösa pengar på att supa i v-ås när man kan spara och sticka till olika ställen man inte brukar vara på och gå på andra krogar man aldrig varit på?
Nej precis, krogarna i v-ås är inget att slösa pengar på faktiskt, hellre har jag roliga kvällar med vänner och käkar nånting gott eller har myskväll med mej själv med film och godis ^^

SÅ DET SÅ!

MM MM MMMM ;)

ELLEN MED HENNES JÄVLA HATT ALLTSÅ xD

HAHA!

SALLY SÖT MED HAKLAPP xD


TREVLIG HELG GOTT FOLK ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0