Perfekt Lördag!

Efter 4 timmars sömn var det bara upp och hoppa ändå.
Stan med syster, åkte halv tolv mot IKEA, vi gick runt om kring där inne och min syster plockade på sej lite smått och gott ;)
Gick senare och tittade på lite kläder men vi hittade inget speciellt, åkte ist till Tati och syster hittade två jackor och jag köpte en jacka som hon köpte också, jätte mysig lite längre jacka med mycket fickor, som är sååå bra att ha ^^
Haha på vägen så satt vi och skrek "AAAAAAAAHH" som idioter när vi höll på att ta kort i bilen, haha, hur lättroad kan man vara när man tycker det är skitkul efter man skrikit så och tagit kort xD
Efter vi varit i stan så beställde jag käk, syster bjöd på kebab med bröd, hem till mammsen åkte vi och käkade sen tillbaks hit till pappsen igen för att lämna alla grejjer som hon köpt, mammsen har för mycket hemma så hon fick inte plats med allting där, haha.
En trevlig standag med syster hade jag faktiskt ^^

Senare så drog jag hem till Ellen med Märta och där var Madde hos henne redan.
När vi kom in så luktade det scones i köket, dom var i ugnen när vi kom :)
Ellen och Madde hade dukat fint med lite fika, ljus osv.
Sconsen var suuupergoa och söta, dom hade format dom som hjärtan, "jag ska ha det fiiinaste", haha gissa vem som skrek det? Jo jag, haha, typiskt mej xD
Och den finaste fick jag också... tror jag iaf :D
Vi satt och hade skit trevligt och mysigt med kaffe, massa prat och massa flum.
Flummade med Sally och Svea också, haha jag och Ellen låg på golvet och Svea tyckte det var kul och var med oss, haha hennes hundar tycker nog att vi är helt dumma i huvudet, vilket vi nog också är xD
Tack för sconsen och fikat, det var PERFEKT ;)

Ja, och en nykter helg hade jag och en perfekt lördag :)
Hoppas ni andra hade lika bra helg som mej!

Bästa syster ^^








Bästa pappan och jag ^^



Ego med min nya mysjacka ^^

Hemma hos Ellen, Ellen och Madde ^^



BUS!


Sally och hennes tand, HAHAHA xD


HAHAHAHA, Dom tyckte jag såg ut som trollen i bumbibjörnarna xD

RökMunkar ^^



Smiiiiiile!



Avslutar med en fin bild på syster. Tack för en trevlig dag :) 
      

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0