SconesKväll!

Denna lördag så blev det sconeskväll igen med Märta, Ellen och Madde.
Va en jävla massa kackel om en marmelad som fattade tills sconsen i telefon med alla.
Hahahaha, fattade nada, men till slut åkte Märta och köpte marmeladen iaf så det skulle ta slut på allt tjafs.
Jag äter ju inte ens marmelad så jag sket igentligen i vem som skulle åka och köpa det och inte.
Men så kul när en sån liten grejj blir det värsta hönsgård utav, hahahaa xD
Jaja men det löste ju sej, så vi gick hem till Märta och började baka lite scones.
Jag gjorde min egen scones och den blev finast tycker jag, lite platt dock men ändå, hahaha.
Men men, det va fan gott med lite scones med ost och gurka på och sen kaffe till, iaf när man varit lite småbakis idag.
Medans vi väntade på sconsen så hade vi ostkrig, hahahaha, flög ost i hela köket överallt och jag vettefan vad, Märta står och skriker sen "OKEJ BAAARN NU RÄCKER DET" och jag springer runt och plockar upp alla ostbitar som flyger åt höger och vänster haha xD
Iaf efter vi ätit oss skitmätta så satt vi oss i vardagsrummet och bara snackade skit om allt möjligt.
Hahaha, Märta skulle förklara när henne hamster dog i hennes hand när hon va liten, och Madde börjar asgarva och börjar sjunga "skala banan" ... hahaha, stackars Märta vafan när hon försöker berätta om sin hamster och Madde kommer från ingenstans och garvar för det såg ut som att Märta skalade banan när hon visade hur huvudet på hamstern bara ramlade bakåt när den dog.
Så jävla kul man kan ha ibland åt ingenting.
Madde hade spelat in också när jag och Ellen satt och diskutera, hahahah man hörde ju knappt vad jag sa när jag bara babblade på som en galning, folk har fan rätt, jag pratar i 140 xD
Trött blev Märta och Ellen var tvungen att gå hem till vovvarna.
Så just nu sitter jag och mumsar hockeypulver, det är fan beroendeframkallande, så jääävla gått.
Har både "super salt" och "super surt".. MM MM MMM ;)
Ska strax ut igen på en promenix med Ellen och hennes vovvisar, så skönt att vara ute och gå senare på kvällarna faktiskt ^^

Märta kladdar xD

Slöisarna som inte gjorde ett dugg, haha xD

Bakis jag med gammalt smink och hela köret, Fråga inte vad jag håller på med, hahaha xD

Vad gör jag? xD

Ellen blir våldtagen xD

Ellen ville att jag skulle göra en fjortispose, Madde försöker vara till hjälp xD

HAHAHAHA xD

Gulligull!

Jag och lilla igelkotten utanför Märta xD



GooooodBaaaajs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0