Sjukliga dagar.

Då var man sjuk igen, sitter här just nu med näsan mer uppåt i vädret än vad den redan är med nässpray i som jag väntar på att ska hjälpa så jag kan få andas lite iaf.
Åkte till Grängesberg i Måndags kväll hem till Emilie.
Vi hade myspysfilmkväll och som vanligt så åt jag upp nästan all Manges godis och hans chips försvann med, haha.. han blir nästan alltid tomhänt när han kommit hem från jobbet när jag varit där under veckan, Mange skyll dej själv som har fram saker och din flickvän säger "ne men vafan ät på föfan" hahaha ^^
Tisdagen då blev jag ju sjuk, inte riktigt kul när jag skulle vara med Emilie och vi skulle gå promenad osv.
Utan pengar var jag och Emilie lika fattig så, bara så det räckte till mat till oss den dagen, haha fattiglappar.. ja xD
Iaf som TUR jag hade så skulle Mattias hem en snabbis innan han skulle köra lastbil vidare, så han va snäll och kom hem till Emilie på en kopp kaffe och gav mej lite pengar till medicin, KanJang eller vad det heter, bästa medicinen mot förkylning faktiskt ^^
Taaaack Tiiiias för att du hjälpte mej med att kunna få mediciiiiin :) <3
iaf så lånade jag Emilies badkar på kvällen och badade varmt och skönt..
Mysigt med badkar, har inget här hemma så jag passar på när jag är där ;)
Senare på kvällen kollade vi lite på mer film sen bakade vi bröd mitt på natten, Grekisk bröd nånting, hahahah det gick ju fan åt helvete, dom såg helt missbildade ut, vi gjorde en varsin rund liten boll och mosade in i ugnen, fan så fula dom blev, men dom smakade rätt så okej ändå :D
Onsdagen så vaknade jag upp fortfarande sjuk, blää.. men vi bestämde oss att ta en lite tripp till stan .. eeeh "stan stan" hahaha Ludvika är ju inte direkt stort men wtf, Emilie visade en skitsnygg jacka som hon skulle köpa sen och vi kollade runt lite här och var och fastnade över en timma i leksaksaffären, hahaha..
Vi är helt tokiga när vi går runt där, trycker på exakt allting och kollar på alla barbie´n hur fina dom har blivit och vilka kläder dom har och att vi vill ha någras kläder osv,. haha.
Men men, jag kommer fan njuta av att gå där inne sen när jag har unge :D 
Kolla leksaker är ju jätteroligt, nästan så man vill leka lite med dom själv, haha..
Iaf så senare på kvällen hade vi ännu en myskväll med film och godis, hade tagit med lite filmer så som "Kontrol, Fivel resan till amerika, Happy feat, och Ice Age 3"
Ice Age 3, BÄSTA FILMEN, haha... me like <3
Torsdag (idag), så skulle jag ju hem, gjorde inte så mycket idag heller, åkte lite tidigare in till stan och Emilie va söt som bjöd på lite cheeseburgare, men det tråkiga var ju att hon fick smaka den goda smaken, och för mej smakade det typ gummi :(
Och hon bara satt där och "MMM, va gooott det smakar, är det gott för dej oxå??" HAHAHA..
Inge kul ju när man inte känner lukt eller smak på nånting alls :(
Inte ens choklad kan jag njuta av, uhuhuhu..men men, hoppas det går över snart.

EMEILIE & MANGE, SNART DAGS ELLER? HAHA xD

EMILIE & SJUKA JAG ;(

HAHA, DE SÅG ÄNNU FULARE UT NÄR DE KOM UT xD

EN LITEN SÖT FLIS ^^

EN LITEN SÖT BELLA ^^

SÖTNOS, HAHA SER UT SOM JAG HÅLLER SKITHÅRT, MEN GÖR JAG INTE ^^


LITE SUDDIG BILD ;( MEN BELLA VAR MYS MED MEJ VARJE MORGON <3
 

Hela helgen blir nog heeeelt lugn, onödigt att gå ut och dricka öl när öl smakar vatten, inge gott då ju.
Ska nog göra som Ellen, spara mej till kryssningen den 5e :)
Får se... Nu ska jag äta en panpizza som kommer smaka gummi :(
Hädddååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0