Skrattretande.

Godmorgon och nu blir det en ciggiluring innan jag skriver nått mer...........

Såja, Idag är det ju freeeeedag, ska snart skutta in i duschen och tvätta mitt hår med silvershampoo.
Haha. jag blonderade utväxkten och lite av de andra håret och jag blev gulare xD
Varför vet jag inte, hade mood ultrablond också för den delen, mysko.
Sen ska jag klippa mej själv lite grann, kul att klippa sej själv fasst det blir lite ojämt men det är skitsamma :D
Jonas kommer och hämtar upp mej idag vid 6 tiden och så ska vi förbi Kim en snabbis för att hämta min sjal (äntligen) som jag glömde hos honom för ett par veckor sen, har saknat den ju.
Sen blir hem till Jonas och dricka lite öl sen vad vi hittar på får vi se :)

Mina två dagar har bara varit bajs typ, allting har bara varit fjortistjaffs med människor, sånt orkar jag fan inte med längre.
Det som är mest skrattretande är att nu när en person tycker illa om mej så försöker/vill den personen att andra ska tycka illa om mej med, tex genom att gå och visa sms för min andra polare jag e bra polare med.
Stod "du och (pip) är lika fittiga och falska både två" eller vad det var jag hade skrivit.
Och jag står ju för det, för den personen hade fått det att låta som att dom hade suttit och snackat skit om mej.
Så då blev jag ju skitsur, och ist för att tänka mej för så kommer ju vad som helst ur min käft som vanligt.
Men iaf, så springer den personen och visar den andra smset, precis som att den ska avsky mej också.
Lixom, VAD vann hon/han på att visa smset? INGENTING!
Det är ju så löjligt att man ska hålla på att skvallra osv om andra vad andra sagt bara för att just den personen har nånting emot en, herregud!!!!
Sen började personen blanda in andra också, men jag pratade med han på kvällen sen och han sa att han inte pallar att bli inblandad osv, och det ska han inte behöva heller.
Men orka, hon/han fick mej att bli osams nästan med min andra bästa vän och sen med han, men lyckades inte.
Inte jag som gör bort mej med att hålla på så.
Men är det inte därför man håller på så? att få andra att tycka illa om en också, för att man bara är rädd för att bli ensam och man vill att andra ska ta ens "parti"?
HAHAHA, låter ju vafan som lågstadienivå det här, vilket det också är.
Jag skrattar bara åt det nu, är så jävla löjligt, andra borde tycka att det också är löjligt så som hon/han håller på.
Som sagt, inte jag som gör bort mej och det känns skönt iaf.

Nog med det, igår var jag bara hemma hela dagen, tvättade och sånt skit, gjorde inte så mycket met.
Pratade med Kim i telefon och efter det kändes allt så mycket bättre, han fick mej på andra tankar.
Han är nog den ända som verkligen kan känna medkänsla osv och förstod precis hur jag mådde.
Tack för att du lyssnade, du är en bra vän :)
Måste skaffa mej mer killpolare, underbara lyssnare och håller alltid vad de lovar.
Tjejer kan man aldrig säga nånting till längre, iaf inte de som tänker som tjejer gör.

Nej vafan, ikväll blir det ÖÖÖÖL!!!!
Har inte druckit öl på två veckor nu, så ska bli mums mums och jag ska bara försöka ha så kul som möjligt idag. 

                         
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0