Som vanligt...

Blir det ju inte oftast som planerat... haha.
Halv 9 hade jag lagt på alarm och smsade Ellen "är du vaken?" för vi skulle ju gå och sola sen skulle jag hem till mammsen, men ICKE.. jag slockande och vaknade tio och läste sms från Ellen "hallå har du dött eller" hahaha, blev ingen sola eller hem till mammsen på morgonen.
Gick ist hem till Ellen vid 12 och tog en långpromenad med vovvarna sen så gick jag och handlade lite grejjer på ica och sen hem och fixa mej lite sen mötte jag Ellen igen vid halv 5 för vi skulle dra till stan och fika lite med Johan :)
Var ett tag sen man såg han så det var nice.
Gick till KallePåSpången, mysställe ju, och såklart så tyckte jag att jag förtjänade en prinsessbakelse ^^
Vi satt där ett tag och snackade lite skit och hade de trevligt, sen gick jag och Ellen och solade lite grann "terapi", det är ju de, så avslappnande och underbart skönt.
Efter de så drog vi hem och gick ut med hennes vovvar igen och när vi kom in så blev det ju så klart lite kaffe igen i ett par timmar, haha.
Jag vet inte ens vad vi babblar om ibland men känns som att tiden bara rinner iväg när vi har våra kaffestunder xD
Och nu är jag hemma igen, jag som bestämde att vara hemma hela dan idag och imorn, hahah.
Blev inte så, men IMORN då ska jag minsann inte ut alls, förutom på morgonen då jag SKA sola och SKA hem till mammsen, haha..
Så det så..

STACKARS BLÄNDADE JÄVEL PÅ BUSSEN xD





IBLAND BLIR JAG RASTLÖS HOS ELLEN NÄR VI DRICKER KAFFE xD




Tack & Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0