Tidig fredag!

05.30 Var jag tvungen att vakna, var dötrött för somnade inte fören vid 3 inatt.
Gick på möte där jag ska börja arbetsträna och det var fan rätt så nice, shyssta chefer och shysst folk verkade det vara, 2 tjejer på hela industrin och resten karlar ^^ Kommer trivas hur bra som helst, om dom är roliga dock.
Ska iaf börja svetsa och sånt skit och sen kanske jag får vara lite på snickerisidan.
Börjar kl 7 den 29e, lite senare än räknat men det är pga att han som ska visa mej runt lite mer och sånt skulle på semester nån vecka, men men ju senare desto bättre ju ;)
Sen är det ju bara att börja gå upp 5 varje morgon då, JIPPI...fyfan :(
Men men sånt e livet, dags att få lägenhet i stan snart då alltså.

Igår så var jag hos mammsen på lite mat och kaffe, var ju underbart väder igår, soligt och vindstilla ^^
Gick senare ut en sväng med Ellen, Rebecca och vovvarna, mysig promenad runt svartån :)
Jag går alltid med lilla Sally, hon har blivit min favorithund, haha så söt och liten skit alltså.
Efter det så gick jag och syster och handlade, hon kom hit hem och vi lagade mat ihop, så jääävla god maträtt, kycklinggryta typ med ris, ingen vanlig kycklinggryta för den delen heller utan en med rätt så annorlunda recept men attans så GOD ;)
Vi åt som fan och som tur blev det kvar rester här hemma så man får äta samma goda mat idag igen.
Hade så svårt att sova senare på natten, vafan när man vet att man ska upp tidigt så somnar man ju aldrig.
Låg och smsade med ett par personer ett tag och lite längre med den ena ;)
Vissa människor har ju "det" lixom, man känner att man får ett leende på läpparna så fort man hör att moben ger ifrån sej ett ljud och man vet att det är ett sms man vill läsa :)
Men som sagt, fick ju iaf sova ett par timmar, haha.

Senare idag vet jag fan inte vad jag ska göra, om jag bara ska ta det lungt eller ut och festa, men jag blir alltid så knäpp när jag dricker, massa tankar och kännslor kommer upp som inte ska göra det varje gång.
Beror också på vilka jag dricker med och så, eller vart jag är och festar, konstigt faktiskt.
Jag undrar om du ens tänker på mej överhuvetaget längre... gör du det? :/
Är nog skitsamma iaf ändå... men men.
Hatar att ha kännslor ibland, dom är bara iväg ibland, jag ska aldrig bli kär igen, det är en sak som är säker, kanske när jag är 27 nånting sånt när det är dags för unge då kanske det är läge att bli kär igen.
Men innan det så håller jag mej nog undan allt som har med kännslor att göra, fasstän jag inte riktigt kan det xD
Jag är en sån människa som älskar att vara nykär, vill vara det hela tiden.
Haha, som jag sa till Putte "Antingen är jag singel, eller så har jag förhållande med flera samtidigt" haha xD
Fattar bara inte varför man kan hitta "the one" lixom, trode jag hade hittat men hade visst fel :/
Skit i det nu!!

Nu ska jag fan sova nån timma så jag orkar göra nånting idag, antingen fest, eller filmkväll...
Vad ska jag göra lixom? Hmmm..

              

                                                        TJOHEJJJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0