Tripp Till Fagersta!

Idag så åkte jag till fagersta efter att ha lagat en god Potatiskgratäng med kryddig kött och god sallad till ;)
Fan så gott det var och åt mej överdrivet mätt som vanligt, haha.
Tänk om alla kunde laga lika god mat som jag ;)

Iaf så när jag kom till Fagersta Stationen så var BÅDE Mange och Emilie där och skulle hämta upp mej, haha.
Det var så här, jag och Emilie har varit lite töntiga och bråkat, precis som syskon kan göra, haha.. och så skulle hon komma och möta mej för att ta en fika och prata lite efter jag varit hos Mange och fyllt i min tattoo, så Mange skulle hämta mej vid stationen för att Emilie visste inte om hon skulle hinna till Fagersta vid halv 3 eller inte så hon sa att hon skulle åka hem till Mange, MEN så stod både två där och väntade på mej, haha.
Mange hade åkt i onödan xD
Men men, så går det ju ibland.
Åkte hem till han och snackade lite och fixade min tattoo, kändes inte alls lika ont som förra gången, var en skön kännsla denna gång och vill fortsätta att bli tatuerad mer, älskar det :D
Iaf så nu är jag SUPERNÖJD med den, den är så som jag vill ha den ^^

Efter det så åkte jag och Emilie till en pizzeria och hon åt kebabrulle och jag drack en kaffe som jag blev bjuden på av ja, själva pizzerian ^^
Snackade om lite allt möjligt och hade det trevligt.
Fick skjuts till stationen sen och så åkte jag hem och bakade lite kaka och gick hem till Ellen och bjöd på det.
Hon tyckte dom va asgoda och det är klart att dom var det ;)
Imorn så började jag arbetsträna, lite nervös men går nog bra ändå!
Fredag blir der klippning, vet inte hur jag ska klippa mej riktigt, funderar på lite kortare än vanligt, så tråkigt att ha samma längd och samma frisyr jämt ;(

Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på tv om det kommer nått bra!




Tjohejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0