Ändrade planer..

Ja så blir det jämt när jag har krångelmajor som vänner, haha.
Ska jag säga lixom xD
Iaf så blir det ingen tattoo denna onsdag, den förflyttas till nästa vecka nångång.
Emilie och jag ska tydligen på kryssning imorn och då ska jag handla cigg och bira som fäään :)
Hennes kära mor fyller år så ska dit med henne och hennes käre man.
Ska bli skojj, bara att gå upp tidigt imorn då, hehe.
 4-ever friends <3

Idag var jag på stan på AMS, gick bra, ska få börja på nå arbetsträning, hahaha eller vad det nu var.
Blir som heltid jag går där då, fick välja mellan några så jag valde på bageri, snickeri, och svets :)
Arbetsförmedlingstanten ba "det är nog bara mest killar på snickeri och svets, men det har du inget problem med?"
Haha, och jag bara "nej nej, jag trivs bäst med killar än massa tjejer som springer runt och skriker" haha.
Och det gör jag ju faktiskt, så mycket roligare att arbeta med varelserna jag avskyr när det handlar om annat xD
Men som arbetskamrater är det ju underbart med pojkar :)
Så man får hoppas att jag får besked snart på vilket jag ska börja på osv.
Ser faktiskt possitivt på det hela fasst det bara skulle vara skönare att partajja runt men men, så kan man ju inte heller leva resten av sitt liv heller.
Efter jag var där så stack jag och köpte tre par skor, haha..
Två par stövlar med stilettklackar och sen ett par vinterstövlar typ :)
Äntligen nya skor, har så här tusen st men alla har blivit så utslitna, iaf klackarna ;(

Kollade nyss på Andra Avenyn på datorn och fan det är så bra alltså, de som inte följt serien helt har inget att säga till om, bara när det gäller possitiva saker ^^
Så nu gör man inte så mycket, väntar på att Ellen ska smsa så man kan ringa upp henne och funderar på att ta mej en varm och skön dusch med hårinpackning och hela köret ^^
Bara ta hand om mej själv och inte tänka på nånting annat, skulle vara skönt.
Fasstän det finns massa andra saker i tankarna hela tiden men de försvinner väl med tiden, hoppas jag iaf.....


Ska inte skriva eller bry mej om dej längre, jag är väl bara luft för dej ändå...
          

                 


Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja det har du rätt i så man får passa på så länge man kan innan man är fast igen ;)



Tack ha en trevlig helg du också :)

2009-09-25 @ 13:11:23
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0