BaraLiteBakis!

HejHoppGummiSnopp..... dildo? :D
Var hem till Dennis igår, fick nå tuppjuck så fixade mej fort och bad systeryster skjutsa in mej in till honom, tack systeeeeeer <3
Där var Kim liten, Robban och en Daniel, dom satt och drack och snackade skit medans Dennis stod å fixa med sitt hår i ungefär, ja några timmar.. haha xD
Men men, det va trevligt, satt och drack och snackade skit och så.
Haha, jag och Robban började skutta lite som små harar i Dennis soffa och så lät det "fjong" haha, en fjäder måste ha lossnat eller nåt, och ja visst så tycker Daniel att det ser SKITROLIGT ut att vi hoppar och speciellt roligt när det lät så där "fjooong" haha, ja då börjar han hoppa i Dennis säng och så låter det en gång, Daniel tycker det är SÅ ROLIGT så han fortsätter, och så lät det en andra gång och ja sen en tredje och plankorna under sängen lossnade, hahahaha xD
Inte alla men några gjorde det, och Dennis blev inte glad, tog ett tag innan han blev på lite mer partyhumör men han blev det till slut ändå, haha.. lite kul var det ju iaf :P
Eller hur Dennis? ;P
Vi rannade till bussen, men tog taxi ner till stan ist till Konrad där det var HELT DÖTT.. haha kanske var ca 20 personer där eller nått, och då ljuger jag icke :P
Men men, va helt okej ändå ju.

HITTADE EN KEPS :D

AAAAH SÅ FIN SÅ MED LITE BRUNKRÄM xD







SÄNGEN, HAAAHAAA!


FAVORIT I REPRIS, MEN NU HAR HAN FÅTT EN TJUVTITTARE OXÅ :D



Efter konrad så kom snälla Chrille och hämtade mej så sussade där osv.
Imorse vaknade jag av att jag kände mej bara lite bakis, haha..
Chrille var snäll och åkte och köpte baguette till mej och redbull och så satt vi ute och åk på hans altan och solade lite därefter.



Nu är jag hemma och ska börja tvätta, VA ROOOOOOOOLIGT..
BLÄÄÄÄ...!!!!!!!
Hoppas ni har för er nått roligare idag.

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0