BLÄ!

Snart ska man iväg till Anna för hon fyller år och ska bjuda på fika, Ellen ringde och berättade det så jag hakar på så klart och firar henne lite grann.
Hon berättade också om Gaykryssingen om hon skulle beställa biljetter och så klart så sa jag ju ja.
Missade det förra gången och denna gång vill jag inte missa det.
Blir väl jag, Alexandra, Ellen och kanske Anna som drar dit och härjar satan ;)
Längtar till helgen för då blir det antingen Ludvika till min lilla partyprinsessa eller så blir det ut med nån båt som Peter pratade om, får se hur det bli med den saken, men nånting galet ska jag iaf hitta på eftersom jag fyller den 29e, 22 hela år, blääää.. hatar att bli äldre och äldre när man aldrig får nånting gjort i sitt liv.
Allting känns helt jävla meningslöst ibland, alla tjatar hit och dit och jag försöker ta en sak i taget men det verkar inte duga för vissa, jag orkar inte.
Att försöka göra allting på en gång så blir det iaf ingenting gjort.
Och kärleken eller vad fan man ska kalla det kan ju dra åt helvete.
Idag kände jag mej som en ja, jag vet inte vad, ska inte gå in på nånting, men men, det ända killar tänker med är ju fan den lilla minihjärnan där nere alltså.
Vart finns de som inte gör det?
Ingenstans.
Lika bra att börja tänka som dom... ingenting alls.
Jag är och kommer att förbli singel resten av mitt liv, får man göra vad man vill, när man vill, hur man vill.
Slippa oroa sej för att nån ska bli sur, slippa oroa sej vad den andra har för sej också osv.
Trött på allting, BLÄ!
Jag trivs bäst ensam, att ha kul med vänner bara, det är underbart.
Anpassa sej till nån annan är inte riktigt min grejj och kommer aldrig att bli.

Me love this LÅÅÅÅT ^^
 

Tack å adjö korv me brö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0