Grattis Anna


Trevligt hos Anna, hon är en av de sötaste personerna jag känner :)
Hon är hjälpsam, lyssnar alltid, ställer alltid upp och har ett hjärta av guld.
Hon förtjänar det bästa, bättre än vissa saker i hennes liv hon har just nu, men men.
Tack för fikat och GRATTIS Anna :)
Hon hade bakat ananaspaj som va skiiiitgooood som hon bjöd på med glass, sen bjöd hon på muffins, rulltårta och kakor, jag la alla olika sorter på ett fat, haha, alla andra tog typ en grejj eller två.. men fan, jag är en sån som måste smaka på ALLT, och gott var det ;)
Först kom jag, Alexandra, Ellen och Jenny dit, och Tobbe var där och hans syster med, senare kom hennes mor och far och hennes lillebror som var supersöt ^^ haha.
Hon hade också skaffat sej en ny liten söt misse som var sååå social och ville pussas hela tiden, älskar dom små missarna, skulle inte va fel att ha 20 st små kattungar springandes hemma *underbart*
Ellens bror kom och hämtade oss senare för vi skulle hjälpa han bära ut lite saker osv, han hade skaffat två jättegoa kattungar som jag lekte med så klart :D sen åkte vi tillbax till bajshålan Skultuna och jag och Ellen tog en liten promenix me vovvarna och snackade skit om allt möjligt :)


SÖTASTE BÄBISEN OCH JAG UTE I SOLEN INNAN JAG SKULLE TILL ANNA ^^

LILLA ANNA SKRAPAR LOTTER ^^

HÄRLIGA TJEJOR ^^

EGODAGS FÖR MEJ & ELLEN, HA ;D








Som sagt så längtar jag till helgen, blir full rulle :D
Fredag så blir det hem till Ellens syster först och käka och sjunga singstar sen drar vi iväg till.... får inte säga, ska bli överraskning för Anna :D
Inte fören vi är på G dit vi ska så ska hon få veta vart vi ska, men hemma i v-ås blir vi inte kvar iaf ;) hihi..
Kommer vara vaken hela dygnet och tio på lördagmorgon ska jag och Ellen med lilla Kevin till Busborgen och leka :D haha snacka om seg man kommer vara, kommer inte hinna få sömn för sen ska man hem och fixa sej för vid 5-6 kommer min skjuts från Ludvika så ska dit och partajja vidare :D
Jag kommer ju va helt död när jag inte kommer få sömn på varken fredag natt elr lördag, men det är ju bara att hålla igång så orkar man förhoppningsvis, kommer nog slockna rätt så bra efter 2-3 tiden på lördagnatt, haha :)
Hoppas allting blir bara kul och ingenting annat, man gör vad det blir till.

Imorgon måste jag till AMS kl ett... bläääääää :(
Men men, sånt e livet, sen ska jag väl hem och bara vara..
Onsdag blir det åka till Fagersta och tatuera meeej som jag säkert skrivit tidigare ^^
Torsdag blir det stan med Tina, ska kolla på skor till på fredagen och ta en fika och så, köpa massa bärs och vara redo för fredag morgon :)

Nu blir det nog något att käka, men känner ingen hunger alls, ätit bara en liten macka idag på hela dan, förutom fikat hos Anna då, allting känns så jävla blä med saker och ting just nu.
Har lite ångest över vissa saker jag skrev till en person som faktiskt betyder mycket för mej.
Ellen har rätt:- "vi tjejer är så jävla dumma, så fort vi blir arga/ledsna så skriver/säger vi allt det fulaste vi kan till den andra bara för att man är så förbannad och vill såra den andra lika mycket" Helt rätt, jag är en av dom, och sen inser man ju hur dum man varit när man säger/skriver saker man vet att man själv inte ens menar överhuvetaget :/
Ända jag kan säga är att jag var så ledsen/arg på allt och jag mena inget av det elaka jag skrev, förlåt.
Vet ej om du läser detta ellet inte, men igentligen så spelar det ju ingen roll igentligen.
Kärlek är hemskt... Har fått gråta över många och kommer nog få gråta över fler.
Peters ord:- "Jag har sett dej växa upp på de här 7 åren jag känt dej, jag vet att du är en stark tjej som har både fötterna på jorden"... och han har nog rätt.
Utan styrka, ska/kan man inte ha nånting med kärlek att göra.

Det värsta av allt är att det luktar du i hela mitt rum :(
Hur kan en annans människas doft påminna om så mycket och hur kan man minnas en människa genom en doft?
För första gången i mitt liv så önskar jag fan att jag var täppt i näsan, haha xD


NU.......En öl kanske? SKÅL!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0