Jiiiihooo??

Sitter just nu och väntar på min ungspannkaka som snart blir klar i ugnen.
Längesen jag åt sånt till frukost, brukar oftast bli macka med paprika, men nu denna morgon var jag sugen på lite sött ^^
Ska mosa in kläder i tvätten sen och städa lite, SÅ ROLIGT, eller inte.. blir också att jag måste hinna packa allting idag till på ons, så slipper jag gör det imorn.
Senare ska jag till stan med pappsen och klacka om mina skor och titta samtidigt på ett par nya :)
Vill ha nya lågklackade till kryssningen jag ska på ons :)
Blir två dagars till Tallin, med A-hytt och hela köret, lite lyxigt ju.
Iaf så kommer syster hit senare och hälsar på och jag ska laga tacos.
Var längesen hon var här så jag bjöd henne hit på lite mums mums käk ^^

Imorgon blir jag 22år gammal :(
Bläääää..
Jag avskyr att fylla år, så jobbigt och blä allting.
Sen blir man bara äldre och äldre, inget direkt liv har man heller.
Kanske dags att börja stadga sej men vadå, allting går ju oftast bara åt helvete så där där med kärlek tror jag inte är nånting för mej nå mer, har insett det nu, det leder bara till problem och tårar.
Jag ska minsann bli en ensamstående mamma i framtiden, inga grisar i mitt liv iaf xD
Iaf så ska jag hem till mor och äta lite tårta imorn och sånt, syster kom0emr va där, pappsen med, Keijo och Kenny kommer nog också och kanske Jannica, haha, hon bor ju typ hos mammsen så jag hade räknat med att hon också skulle komma och äta lite tårta och mat xD
Senare kommer Iman, Ellen, Märta och Alexandra hem till mej och fikar lite grann :)
Sen skickar jag iväg dom och då ska jag bara vara och försöka sova, för ska upp tidigt på ons ;(
Blir ju rätt så kul ändå, fyller år på tis och sticker iväg på kryssning på ons.
Eller, hoppas det blir kul :S



TJOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0