DrinaBäbis!

Vaknade sådär vid 11.30 idag, somnade inte fören vid 4-5 tiden på morgonen.
Och jag har ju väääärldens sötaste lilla missepiss Drina :D
Hon är så supermys på mornarna när hon kommer in och väcker mej med sina superjamar och skuttar upp i sängen för att vilja gosa och bli klappad <3 :)

 

Idag är det lilllördag.. vad händer? Ingenting..
Känner inte längre ork för att vara ute och supa hela tiden, förut vill jag vara ute varje ons, fre, lör..
Man slösar så mycket pengar i onödan och vafan usch.
Skulle vara kul att få träffa Iman igen och ta en lugn och skön fika iaf, är för sällan man träffar henne, saknar henne sååå mycket, är så skönt att prata med henne för hon alltid lyssnar och förstår.
Men men, idag ska jag ringa massa samtal, ska ringa till rätten, sen ska jag ringa till kopparleden, alltså prata om lägenheter i Grängesberg osv, för jag vill flytta diiiiit :)
Ska nog fixa CV som jag inte ens har än och skicka in, haha, 22 år strax och ingen CV lixom, Lyckat! xD
Annars så fixar jag det imorgon i lugn och ro, känns som har massa att göra idag fasst jag har inte så mycket alls att göra, bara ringa lite här å där och laga käk och så tänkte jag ta tid att hälsa på mammsen lite grann och syrran idag också.
Men men, tiden går ju allt för fort faktiskt så man hinner inte med så mycket som man alltid tror.
Fan gammal jag lät där :S

Och, jag blir så trött på människor att alla ska lägga sej i och fatta beslut åt en.
Blir ju så automatiskt, att man lyssnar mycket på sina vänner och lyder deras råd mer än vad man lyder sina egna.
Igentligen ska man ge fan i att prata om råd osv med andra människor för då följer man aldrig sina egna som man ska till 100%.
Nu ska jag minsann hålla alla mina funderingar och beslut för mej själv!

Finaste låten ever...




TjoFaddeRuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0