En dag med T & T!

Efter att ha tagit en liten stanrunda med pappsen min så träffade jag Tina och hennes lilla sötunge Thea :)
Köpte med mej lite donken till henne och jag fick skjuts till Maxi där vi åkte hem till henne sen.
Satt och käka och snackade lite skit och så, Thea ville ju smaka, av mej fick hon saltgurkan, haha xD
Hon tyckte om den och åt upp den, hon e så söt och rolig.
Sen så skulle jag och Tina baka lite, blev rulltårta *muuums* med äppelsylt i som jag aldrig har testat, brukar bara göra med jordgubbssylt i, men det va asgott ju :)
Den blev lite bränd i kanterna och lite fet, men men, den va god och jag mosade i mej tre feta bitar med kaffet :D
En Johan kom och hälsade på också och drack kaffe och åt lite rulltårta, han tyckte den va god, klart det var när det va jag och Tina som va kockar ju ;)
Han bor tydligen i skultuna med, aldrig sett han och inte han mej heller, haha, skumt, bor till och med granne med mej, ca 2 minuters promenad ifrån, men men många säger att världen är liten när den ändå också kan vara så stor :P
Kul att träffa Tina lite grann nu och få upp kontakten igen, va så länge sen vi umgicks.
När jag fick skjuts me Johan tillbax till skultuna så var jag vråååååååålhungrig som vanligt alltid innan mensen, jag äter vafan heeela tiden, så satte jag korv och strips i ugnen *mums* Snart ska jag få äta det, hoppas det blir klart snart :D
Imorn så måste jag gå och hälsa på mammsen, inte varit där på ett tag nu, men funderar först på att åka in till stan och kika ett par skor jag vill ha, men men, får se :)
Och föresten så är jag SÅÅÅ avundsjuk på Tina som fick hem två STORA buketter med blommor, en med rosor och andra som hade ask choklad med och en nalle, från en hon aldrig ens träffat, snacka om att visa vad han vill ;)

TINAS SUPERSÖTA LILLA KANIN :D




Nu ska jag vänta på maten och kika tv sen ska jag MOSA i mej de, så det så..

Tjong!


Kommentarer
Postat av: Eze

tack för idag (:



haha mm mina blommor är massa fina ;)

2009-09-15 @ 05:15:17
URL: http://eze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv Tina, så kul så att leka med dej och Thea :)

2009-09-15 @ 12:54:48
Postat av: Eze

Ja vi får ta och ses snart igen (:

2009-09-15 @ 16:49:05
URL: http://eze.blogg.se/
Postat av: Ellen

Naw vilken söt dotter hon har :)

2009-09-16 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0