En natt i Sthlm!

Idag, en trött söndag precis som gårdagen var fasst en lördag.
Efter fredagen då jag åkte hem till Ellens bror där Anna och Alexandra var och partajjade lite.
Vi skulle överraska Anna som inte visste nånstans vart vi skulle ^^
Iaf så förfestade vi lite smått hos Janne sen så tog vi bussen in till stan vid 8-9 nångång.
Haha, tur som det var så var Anna panikpissnödig så hon och Alexandra stannade vid donken medans jag och Ellen kutade till stationen för att fixa biljett till Anna, bara för att hon inte fick reda på vart vi skulle med tåget.
På stationen band vi min tröja runt hennes huvud så hon var blind och det ända hon muttrade om var hur obehagligt det var, haha "vadå är det verkligen så här blinda känner sej, va hemskt, det här är lite obehagligt tycker jag" haha ^^
Iaf så sen när vi kom på tåget så efter Enköping, det var då hon visste vart vi va på väg och hon blev ju så klart glad ^^
Vi drog med henne till sthlm, i början hade vi ju tänkt gbg men tänkte att bara stanna ett dygn skulle vara onödigt, bättre om man sov kvar en/två nätter iaf.
Iaf så mötte vi Mikkis i sthlm som fick guida oss och sen blev det partaaaajj ^^
Och som vanligt så flyger jag på arslet nånstans, och denna gång var det vid bardisken då bartendern lyfter upp mej, hahaha, fan va ju snooorhalt, men men, det är väl en tradition, eller hur Ellen? ;) haha.
Var iaf kul och galet, har inte dansat sååå mycket på länge och inte haft så kul heller som vi hade där inne :)
3 stängde det och sen drog vi till donken och mosade cheeseburgare, TRE st för den delen :P
Gott som fääääääään var det.
Iaf så fick vi sitta och vänta på tåget hem i tre timmar, vilket sööööööög.
Men tiden gick ganska fort ändå fasst vi alla var helt döda.
Träffade ett litet gäng också som höll oss sällskap ett tag tills dom tröttnade och gick till sitt tåg xD
Och så klart händer ju det roligaste när vi längtar som mest hem och kommit på tåget, ja det skulle bli försenat pga att en tant som skulle köra sjukanmälde sej FÖR SENT, (smart kärring) .. så ist för att den skulle gå 7, gick den 20 i 8.
Men hem kom vi iaf, var hemma vid 9 tiden och slocknade 10, sov till 4 tiden och helt död var jag.
Bestämde mej för en mysig hemmakväll med Pizza och godis och så blev det också :)










VAR EN DEL FOLK ^^

NIIIICCEEE!!!

LODISARNA xD

HAHA, CPTRÖTT PÅ G HEM, DENNA BJUDER JAG PÅ xD


En kul fredag fick man iaf, Tack tjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0