Godnatt!

Kl är över 4 och jag sitter uppe än.
Kan inte sova fasstän jag ska upp vid 8, JIPPI!
Ska till AMS som är så jätte roligt att gå till, men men, måste man så måste man ;(

Igår (Torsdag) kom Emilie till västerås, kul att hon kom hit och vi gick så klart runt i stan och shoppade lite och käkade.
Senare kom hennes kära bror in och fick present av Emilie, en skitsnygg tröja och T-shirt :)
Kul att träffa den liraren lite grann, inte ofta man ser bror hennes.
Efter det så gick vi till pitchers och vi bestämde att bara ta en öl, men det blev två var ist, haha.
Jag skyller på Emilie för det var hon som sa "tänk vad gott med en till, bara en till" haha ^^
Satt där ett par timmar och snackade en massa skit om allt möjligt och flummade, så kul vi alltid har, helt sjukt ju.
Sen stack vi ju och mosade donken och godis innan vi skuttade på bussen hem.
Kom hit och suttit och snackat skit och druckit kaffe osv.
Hennes karl kom inte fören vid halv 4 och hämtade henne pga att han jobbat så sent, och nu kan jag inte sova bara för det och jag som måste upp om 4 timmar :(
Stackars meeeej, men men...








Idag är det ju fredag och det blir lungt, faktiskt... SANT :D
Hela helgen blir lugn för mej, måste ju ladda batterierna inför nästa helg ju ;)
Ringde Mange igår med och fick ny tattootid på ons :D
Han ska fixa till min text så jag blir nöjd och så ska han tatuera in mina två fjärrilar som är i svarta konturer bara :)
Ska bli kuuuul, Emilie ska så klart med och vi ska oxå tatuera "våran" lilla grejj på knölen vid vristen :D
Så det blir att fixa texten, fixa fjärrilarna och lilla grejjen på "knölen" :D Wiiiieee!!!

Nu ska jag fan försöka sova... cigg först ^^

GODNAAAAAAAAAAAATTT!!!

Kommentarer
Postat av: pemelie

Ja visst har vi alltid kul... fan va ful ja blev på kortet där vi båda e med.... hehehe

2009-09-19 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0