Grattis mej själv!

Jaha då var man 22 år då, suck!
Jag tycker verkligen inte om att fylla år, igentligen så vill jag bara ligga under täcket hela dagen och bara vara ifred.
Men men, det tycker så klart inte andra som vill fira mej så då måste man ju ställa upp.
Tycker så mycket om dom jag verkligen vet bryr sej.
Iman va så söt som jag fick sms av inatt precis efter 12 "YES!!! Jag är den första som säger grattis" HAHA :)
Sen fick man ett fint meddelande av Johan som kom nr två.
Och imorse fick jag sms av Tias som hade spelat in när han sjöng "Ja må hon leva" för mej, haha, man hörde hans lilla son i bakrunden oxå som försökte sjunga med, haha.. det gav mej verkligen ett stort leende på läpparna iaf :)
Emilie och sina helt cp ljudklipp "Grattis grattis din lilla fiiiiiiiiiis" haha, störtskön.
Och Kim som jag trode hade glömt bort mej ringde och sjöng för mej, haha.. skitgulligt ju, tänk att han och jag har känt varandra över tio år nu, helt sjukt vad tiden går fort ^^
Det är den här dagen i sitt liv man verkligen ser vilka som bryr sej på riktigt och inte.
Ett grattismeddelande betyder så mycket mer än man kan ana.
Speciellt om det kommer ifrån personer man vet bryr sej på riktigt.
Fick lite lotter av pappsen när jag vaknade, härligt att få lite morgoncigg och sätta sej och skrapa lite, vann 25kr xD
Jävla skitgrejjer igentligen, men mina 25kr kan bli till flera miljoner, så det så ;)
Nu ska jag duscha och fixa iordning mej lite, sen ska jag hem till mor min och fika och äta lite, sen blir det hit hem då Ellen, Märta och Iman ska ta lite kaffe.
Lungt och skönt kommer det att bli, hoppas jag iaf..



Vi syns senare.. TJOHEJJ!

Kommentarer
Postat av: Ejlleeeen :)

Garttis Bästaste Lilla fisspluttskrutt :p

2009-09-29 @ 22:29:13
Postat av: Johan

Fint? Nja, nu ska du inte överdriva.

Det var det bästa jag kunde komma på med det jag hade kvar i huvudet under kvällen.

2009-09-29 @ 23:24:59
URL: http://www.aspås.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0