Huvudet sprängs!

Haft ont i huvudet ända sen igår..
Känns som att jag har tusen saker att tänka på just nu, ingenting går som det ska, allting känns bara kaos hela tiden med allting.
Och ju mer så det känns ju mer skiter man i allt, varför blir det så?
Känns som att man inte orkar ta tag i nånting och ju mer saker som hamnar efter med ju mindre orkar man med.
Vart ska man börja igentligen då?
Orkar inte!

Igår var jag hos mamma, det var skönt, drack lite kaffe sen kom systeryster hem och var skönt att få prata lite med henne också.
Sen gick jag hem och satte mej framför dumburken ett tag, sen gick jag ut och gick med lilla Ellinor, skönt med en promenad med hennes sötisvovve Svea och massa prat.

Idag ska jag bara vara, inte göra nånting, har ingen ork, ska bara vara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0