Liten DagsKryssning.

Grattis till Emilies kära mor som fyllde år igår.
Vi åkte på kryssning över dagen bara med hennes man och Emilie :)
Var jätte trevligt, gick upp vid 7 och vi åkte iväg kl 9.
Kom fram och så snurrade vi bara runt lite på båten osv.
Sen blev det en öl, en till och åter några till, haha xD
Jag och Emilie är riktiga ölkärringar.
Vi käkade lite och så, senare gick vi och köpte lite plattor och ciggiluringar ^^
Så nu är jag inte behov av varken öl eller cigg på några veckor, vilket känns såååå jääävla skönt, slippa gå och handla varje dag typ cigg, bara dryyyygt!!
När vi var på väg hem därifrån så fick vi höra att Mattias och Mange var nära Hummelsta med lastbilarna och då mätte vi dom där, haha så roliga grabbar alltså :)
Vi stod och pratade med dom ett bra tag och tog en kaffe inne på fiket där.
Jag satt och snylta på Tias kaffe hela tiden och Emilie blev trött på gnället om kaffet så hon hämtade två varsina sugrör så vi kunde dricka samtidigt, hahaha.
Sen var hon ju tvungen att ta massa kort oxå, men det var bara kul :)
Haha Emilies mamma och pappa berättade för alla när jag va liten att jag sa
"Jag äter bara finsk mat" då hade dom frågat "jaha, vad är finsk mat då?" då hade jag sagt "makaroner och sånt" HAHAHA, alla bara asgarva åt mej...
men vafan, jag va ju typ 4-5 år haha ^^
Kul när dom kännt mej ända sen jag va så liten så dom kan berätta mycket roliga och knäppa saker jag gjort och vilken envis jävla unge jag var, skulle alltid få som jag ville, vilket jag är idag med, inte ändrats ett jävla skit, hahaha ^^
Mange snodde Emilie med lastbilen ifrån mej och Tias blev kvar och sov med lastbilen i Hummelsta och jag åkte till Västerås med Emilies mor och far så dom släppte av mej där så träffade jag Daniel och Jimmy :)
Vi gick till Cirkus först och tog en öl sen drog vi till Pictures och tog ett par öl där och snackade skit och så.
Sen vart jag hungrig som saaaatan, och vi drog till donken som va STÄNGD, jag blev sur iaf haha, jag som hade planerat mina två goda cheeseburgare och iskall vatten, men blev inget ;(
Sen vad som hände på natten vill jag inte ens ta upp här, bara helt jävla fucked up allting, kalabalik, vafan allt..
Usch och fyfan för vad som hände :(
Men men, allting har väl sin mening.... eller??
När jag iaf kom hem på natten så satte jag mej i varm dusch och slocknade i två timmar, haha, vaknade i duschen vid halv 6 på morgonen och skuttade iväg till sängen och slocknade igen.



JAG VANN OCH DET ÄR JAG SOM INTE ENS HAR KÖRKORT :D HAHA!



I DET DÄR VITA HUSET DÄR BORTA VILL JAG BO I :D

FAMILJEN SOM KÄNNS SOM MIN IGEN ^^


NÄSTAN SYND OM MEJ!



EMILIES RÖV, HAHA.. FRÅGA INTE, MEN TIAS SKULLE LYFTA ALLA xD


DANIEL & JIMMY = HELAN OCH HALVAN :D




DANIEL ÄR JU LÄTT DEN BÄSTA FOTOGRAFEN JAG TRÄFFAT HITTILLS ^^
ALLA BRUKAR TA SÅ DET ÄR EN METER TOMT OVANFÖR SKALLEN, HAHA.




Idag vaknade jag bakis och med ångest..
Inte för kryssningen eller med Danne och Jimmy, utan det andra som hände.
Jag tänkte bara när jag vaknade "fan varför vaknade jag upp för? önskar jag aldrig vaknat till liv igen"
Fyfan!!
Aja, vet inte men man kan ju inte spola tillbaks tiden fasstän man vill det mer än allt annat.
Men man kan ju inte tänka bakåt på de som hänt heller kanske, tänka framåt bara.

Ska träffa liten Ellinor senare och prata om imorn, vi ska till.... PIIIP... ja.. jag, Ellen, Alexandra och Anna ^^
Ska faktiskt bli kul, hoppas det blir kul :)

Nu ska jag... öööh... inte göra nånting alls.. äta kanske?

HEJDÅÅÅÅÅÅÅ!      
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0