Moget!

Ja visst är det de?
Så fort det är nånting att det tagit slut och grejjer så ska folk direkt ta bort en från facebook elr bdb eller nånting annat, det där fattar jag fan inte riktigt.
Jag gjorde så en gång pga att jag var barnslig då, vilket jag tycker nu.
Men vafan, inte behöver man ta bort varandra överallt hela tiden?
Vuxna människor jag har kontakt med, kul!
Hur många gånger har du tagit bort mej från bdb tex?
Minst 6 gånger och lagt tillbax mej igen, vafan är meningen lixom?
Fattar inte..
Aja, men nu ser man ju vilken/vilka omogna människor man har haft med att göra.
Synd om dom nästan, jaja nu blir det frulle iaf sen till AMS bajs.
"JIIIIHOOOO JIIIPPPIIII"

Tjiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0