Underbara Vänner!

Ååååh vilken underbar födelsedag jag har haft :)
TACK TILL ER ALLA!! <3
Dagen började ju med lotter och cigg med underbara pappa, sedan blev det ju en kall lapinkulta ^^
Sen åkte jag och pappsen hem till mammsen och fikade massa gott, fick presenter, lite smått och gott.
Syster gav mej presentkort på AlbreksGuld eller va de heter, haha men nu får jag mej några till nya fina silverörhängen som jag vill ha ^^
Senare kom Keijo och Kenny förbi med Blommor och lite smått och gott.
Jannica och Anija var förbi på lite fika också ^^
Sen käkade vi lite middag, skitgod mat som mammsen lagar jämt, och mätt som fan blev jag som vanligt, men men :D
Senare så skulle jag möta Iman vid sju, och Ellen och Märta skulle komma hem till mej också..
TRODE JAG!
När jag och Iman kom hit så skulle jag gå till köket och då skriker det folk "GRATTTIIIIIIIS" och tutar med såna dära "tutgrejjer" eller vafan det är :D hahahaha..
Jag blev SKITRÄDD, dom hade gömt sina skor och jackor i mitt rum och satte sej tyssta i mörka vardagsrummet, haha.. dom hade smygit in innan jag kom hem, så söta vänner man har :D
Haha, iaf så satt Alexandra där som jag inte trode skulle komma, Anna och Emilie, hahaha jag tittade på Emilie två gånger om det verkligen va hon, och det var det ju, ända jag fick ur mej var "vafan gör du här jävla mongo?" hahaha, och bara "vafan gör ni alla hääär?"
Jag fattade ju fan ingenting, dom hade planerat allting utan att jag inte fattade nånting.
SÅ KUL! :)
Iaf så kom alla och kramade mej och hade med sej presenter :)
Och det roligaste av allt... Får presentkort från mamma på New Yorker, sen av Keijo från New Yorker också, sen kommer Iman med från New Yorker också, sen de andra OCKSÅ från New Yorker.. HAHAHAHA, alla känner ju mej fan... alla kom med samma presentkort, och ingen visste vad den andra skulle köpa :P
Så nu har man över tvåtusen att handla kläder för sen *JIPPIII* :D
TAAAACK ALLIHOPA!
Iaf så hade vi tjejer en mysfika med MASSOR av fika, De andra hade kommit med tårta och kakor också, så vi mosade i oss som grisar :D
Sen försvann alla och jag kände mej fortfarande överraskad, blev fan helt shockad.. haha..
Fan va kul det var...
Tack för idag, ALLIHOPA!
Ni är underbara!








FÖRBERETT LITE FIKA FÖR FYRA PERSONER, HAHA VILKET BLEV JU FLER ^^

DÄR SATT DOM OCH SKRÄMDE IHJÄL MEJ xD



HAHA, EMEILIE I BAKRUNDEN xD




HAHA, VA SÅ MÖRKT SÅ PAPPSEN KUNDE INTE RIKTIGT SE NÄR HAN SKULLE TA KORT NÄR DOM SJÖNG FÖR MEJ, SÅ ALLA KOM INTE MED RIKTIGT HELT xD

KLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDER :D

IMAN ÄR SÅ SÖT, SKA ALLTID DISKA OCH FIXA ^^

TACK! FRÅN HAN SOM BETYDER MYCKET <3

SÖTASTE KORTET ^^

Imorn blire Kryssning ;) TJOHEJJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0