Var bara tyst..

Jag orkar inte höra så jag spelar döv.
Jag har mej själv och mitt liv att tänka på så jag skiter i andras drama nu!

Efter att jag tränat med Seija idag så stack jag hem till Jenny och Putte och fikade lite, Putte hade varit så snäll så han tog med en prinsessbakelse till mej från sitt jobb och Mange, Jenny och Putte år nå andra bakelser.
Men alla vet, prinsessbakelse.. det är min grejj ;) haha..
Satt där och hade det supertrevligt med massa prat tills mitt hatobjekt dök in.
Samma människa som sist, säger "åh nej fan cissi är hos er,då vill inte jag komma in", men tituuuut vem var det som dök upp iaf lixom, hahaha.
Jaja, det är synd om honom så som han är, han kan inte ha det lätt så som han klagar på allt och alla, det är ju fel på exakt alla men inte han själv, fan tror jag har träffat gud eller nått ;)

Kom hem och mosade kebab med bröd, det är så mumsigt..
Tvättade lite oxå, skönt att få det gjort. 
Senare på kvällen kände jag bara mej helt jävla slut, och blev bara helt less på exakt allt!
Bestämde mej innan jag somnade att när jag vaknar så ska jag börja med mitt possitiva liv, jag ska ta tag i saker fasst jag inte vågar/vill, men jag ska tvinga mej själv.
Ska ta fram min finska sisu ^^
Och jag ska utesluta allt som får mej att må dåligt, och jag ska sluta vara en menskärring som jag brukar vara ganska ofta xD

Och jag vaknade, allt har varit possitivt hittills iaf, och jag med.
Bestämt att jag ska vara nykter hela helgen :D
Känns såååå bra.. man behöver inte supa varje helg, helt onödigt.. man blir helt förstörd av det fan.
Så ikväll ska jag ha med mej tre filmer till Ellen och vi ska mosa gott och ha filmkväll, ska bli skönt.
Var länge sen hon och jag gjorde nått sånt, så det är på tiden nu ^^

Nu ska jag fixa filmerna och fixa mej.. sen blir det in mot stan.

Ha en trevlig helg :D

J, P & M, Suddiga bilder pga ingen kamera med mej ;(

Kan man bli snyggare, ASG xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0