Bira Bira Bira...

Bärs Bärs Bärs ;)
Yes yes yes, idag är det fan dags för mej att ta dricka kalla goda öl ^^
Jag var som ett litet barn på julafton igår när jag fick "hemkörning" limpor och platta, hahaha xD
Så nu har man det man är i behov av iaf, så att säga.

Efter att ha ätit middag med pappsen som jag lagat så kom Ellen kom hit senare med lite kaka hon bakat som var suuupergod, så vi drack kaffe och snacka lite skit.
Sen drog vi till Björn där Märta redan var och senare kom Johan :)
Och kul var det iaf för hände ju lite Action iaf, det som jag längtat efter att ska hända i skultuna xD
Jag och Ellen sprang i buskarna, hahahah "om nån undrar vad vi håller på med så leker vi höga" HAHAHA.
Ne men jag hade fan skit kul igår iaf, hade ju planerat film hos Björn men blev lite äventyr ist.

Idag så är det LÖÖÖRDAG :D
Jag är överdrivet glad idag, vilket ger mej dåååliga vibbar, alltså.. betyder att NÅNTING kommer göra mej riktigt besviken känns det som, vet ej varför men har bara sån magkännsla.
Men men, man får se.

Nu ska jag skutta in i duschen och fixa mej lite, sen är jag full :D

Haha TJOOO!!

Nemen sötnosar då :D


Tröttiiiisss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0