Silent Friday!

Yes yes, jag har fan tröttnat på att skriva blogg, men skriver ändå för lite tidfördriv och rensa tänkarna lite osv.
Kan ju iof kännas skönt ibland att bara skriva vad man gjort/tänkt osv osv..

I onsdags så var dagen som vanligt, minns inte ens vad jag gjort, haha xD
Tror jag gick hem till mamma och åt lite hemmagjord Tiramisu, BÄSTA fikat till kaffefolk!
Gå in på länken och gör din egen nu ;) 
http://www.recepten.se/recept/tiramisu.html

 
Igår.. snö? Vadå snöööö lixom??
Iaf så var det jävligt irriterande med att se SNÖÖÖÖÖ första man gör på morgonen typ när man haft en helvetes natt med en jävla magkatarr och kändes som att man inte hade sovit nånting fasst jag tydligen hade gjort det ett par timmar iaf.
Upp kl 8 bara för att gå och shoppa loss med mammsen.
Stress som vanligt för jag skulle hinna till träningen kl 1 men vi hann iaf får med oss lite grann, dock fick inte mamma med sej det hon skulle så som jacka tex, men det fick ju jag xD
Hon fick med sej lite inredningsgrejjer och 3 par linnen, jag fick med mej en vår/sommarjacka, ett linne och sen två par bh:ar, äntligen hittade man ett par som kändes såååå bra att ha, så var tvyngen att köpa på en gång ;)
Vi tog frukost på subway, steak and cheese med southwest sås, bästa valet ;)
Senare tog vi en liten fika på Espressohouse, mysigaste fiket i stan "Hantverkargatan 9" om ni är sugna på en titt där inne om ni aldrig varit där ;)
Och sen blev det att träna, vilket var så jobbigt, för kände mej sååå mätt.

Pappsen kom och hämtade upp mej, och vi åkte och handlade lite här och där.
Blev skjutsad hem till mamma som hade varit och köpt en lampa på IKEA som hon ångrar.
Såååå, in till stan IGEN!
Vi står en timma på IKEA bland alla lampor, efter många om och men så hittar mamma nått hon vill ha.
Vi kommer hem till henne, men NEEEJ, passade ju inte alls.. hon kom på att man kan kapa av och grejja med skiten så då var hon rätt så nöjd iaf :D haha.

Hem kom jag och var helt dötrött.
Lite sömn, åkt bil överallt, sprungit på stan hela dagen, tränat och stressat.
Men men, idag så blir det fan en luuugn dag.
Ska fixa mumskäk och sen blir det att bara vara denna fredag!

Men imorn, då blir det partajj ;)

Trevlig helg!

Bäbis myser i skohyllan ^^

SubWay <3

Gömmer lille trosen xD

mot staaan.... igen xD

Wiiibläääoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0