Runaway..

Jag har faktiskt ångest just nu.
Jag vet inte riktigt varför jag gör som jag gör när det blir så här, jag springer iväg och blir livrädd och gömmer mej nånstans och bara ignonerar allt så fort konstiga kännslor börjar dyka upp för mej varje gång.
Förlåt!

Skulle ha tvättat idag och städat och allt, gjorde INGET.
Gick hem till mamma och fikade och pratade med henne och så, inte gjort så mycket mer idag faktiskt.
Klockan börjar bli sent också och jag ska upp tidigt, fyfan :/

Igår så var jag ju bakis och tog en fika på kvällen med Ellinor hos mamma fan till nästan kl 2 på natten, men skojj hade vi, det är tur att hon är lika omogen som jag ;)

I lördags så ja, vi stack hem till Johan, och vi va gott och blandat folk kan man ju säga xD
Haha, helt sjukt ju, min bästa polares ex som jag var i sällskap med sen mitt ex Kalle var hos Johan som jag varit förlovad med, hahahahah..
Ganska kul igentligen, och det var kul att jag och Kalle kom så bra överens trots allt vi gick igenom då, men nu förstår inte nån av oss varför vi ens ja, va ett par, haha, vi passar ju bra som vänner :)
Men trevligt var det ju, dock kanske inte för vissa som var helt nyktra så vi drog iväg från Johan vid 1 på natten.
Rebecca försvann till sin syster och Ellen försvann iväg och Johan skulle tydligen ut och jag hamnade med i bilen mot surahammar för att hämta öl med Jim, Stefan, Sara och Kalle ^^

Hos Jim hamnade vi, satt där och snackade lite skit och drack, Kalle var dock väldigt bra på att däcka överallt, han började ju hos Johan och avslutade den i Jims soffa xD
Var iaf trevligt, och man fick ju somna riktigt mysigt och vakna lika mysigt :)

Tack för en trevlig kväll iaf, och nu har jag bara skallen full av..... funderingar :/

En Ellen kom hem till en sjuk mej, men jag dödade febern med några öl ^^

Aaaw sötparet S & S!

En gröööön Rebecca :D


J, C & E ^^

Iihih haha ohoh? xD


AAAHHAHAH, ser ut som nån försöker sätta sej på mej xD

Kalle och hans jävla braller alltså xD

Oj, Cissipussgurka är i farten xD

Hemma hos Jim, Sara ombytt och Stefan myser ^^

Kalle däckade överallt xD

På G ute för liiitteee smoke ;)

Dom två¨hade SKITKUL åt nånting som ingen fattade VAD xD

Eeeh, Stefans brillor passade mej inte riktigt alls så bra som jag trode då xD

Hur som helst, så lyckades man alltid få liv i Kalle, haha.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0