Glad påsk då.

Jaha då var det påsk och glad påsk, inte för att jag firar det förutom att mosa en massa godis men det gör jag ju varje dag ändå så det är väl ingen direkt anorlunda dag för mej idag.
Jag är SJUK, jippi hurra ojoj vad skojj :(
Alla ska ut och festa men inte jag, bläää!!!!!!
Men sånt är livet fan!

Igår så var jag först på "jobbet", kände mej helkonstig men gick och träna ändå, efter jag va klar där mådde jag ennu mer skumt, efter det så stack jag hem till Jenny jag inte träffat på år och dar.
Trode jag bara skulle vara där ett par timmar men hamnade där till halv 11 på kvällen xD
Hon har flyttat ihop med lilla Putte, haha så rolig och snäll han är alltså, lite för snäll kanske.
Iaf så bjöd dom på fika, bullar och bakelse som vi mosade i oss med kaffe och mycket prat och skratt.
Jenny lagade mat också, vi mosade kycklingköttbullar som var SUPERgoda med makaroner och sallad :) MUMS!
Sen så kom en irriterande person över, en människa som är elak rakt igenom, usch, men iaf så stack han och vi tre började spela litet minibiljard och Jenny fuskar fan hela tiden och Putte fattar ingenting, hahaha, han bara "jaja visst du fick ner den jaja" hahahaha xD
Putte gick och sussade lite innan han skulle till jobbet senare och sen kom den jävla irriterande människan IGEN, jag försökte dock ge han en chans, men det gick inte, jag vill bara stoppa en kniv i han så han kunde försvinna från denna värld, han klankade ner på mitt utseende utan anledning och på alla andras, han tror han är cool för att han är rent ut sagt en ELAK människa, usch för såna. :(
Hoppas han inser att självmord är utvägen för honom, haha.. seriöst.. så slipper han vara så jävla elak mot alla andra bara för att han själv mår så jävla piss!!!
Men men, vissa är ju så, men den här personen var den värsta jag mött hittills i mitt liv.

Vaknade idag och mådda APA..
Feber och grejjer och allt, fyfan!!!!!!
stackars mej :(

Nu ska jag gå och sova igen!

Hos Jenny och Putte, jag ÄLSKAR hennes kamera ^^


MUUUUUUUMS

Tituuuut

Väntar snällt på fika, hahahaha








Haha xD

Snyggast ^^





Aaaaw

Kände mej utanför så jag roade mej själv lite xD¨


avslutar med goaste missen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0