Good Start!

Yes box gummitofs!
Gårdagen började ju helt skitbra med möte på arbetsförmedlingen och sen hem till Putte och Jenny på fika.
Haha väckte dom vid 11 på morgonen, Jenny öppnade och ursäkta.. men hon såg helt förstörd ut xD haha.
Iaf så hade Putte kommit med tårta från sitt jobb pga att den inte hade kommit iväg tydligen med leveransen eller vad det var så vi mumsade den ute på deras balkong och satt och solade, myspys :D

Men ja, senare som sagt blev det ju bara fucked up allting, och ni som följer min blogg vet vart jag försvann igår kväll och drack lite öl osv xD

Kom nyss hem och har lagat korvstråganoff, min blir så jävla bäst :D
Nu ska jag dega lite innan jag ska ha "powerwalk" med Johan som alla nu för tiden säger, precis som "klackarna i taket"... jag HATAR "klackarna i taket"ordet, fråga inte varför, hahaha.
Samma som ordet "trash", det ordet är bara sååå fjortis xD

Iof är ju jag också lite fjortis, men vafan.. jag bjuder på det :D

Jenny öppnar tårtan :D

Putte dukar fram xD

Tadaaaa, Grattis Isabella lixom *ASG* men den var supergod ^^

SoolSooooool :D

Tössenössarna dåååå :D

En liten Johan :D

SkåliSSS!


Och FAAAAN vad jag blir partysugen av denna låt alltså, imorn blir det fan utgång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0