HaaHaaHaaa!

Läste nyss Ellens blogg, hahaha.. jag tycker iaf att det va skitkul!
Vi både var väl nojiga men jag tror att Ellen vinner över det faktiskt xD
I en film som vi såg så blev alla väckta ur sin sömn varje natt kl 03.33 av att dom tyckt att dom sett en uggla stirrat på dom fasst dom vet att det inte varit en uggla osv.. tydligen ska den vara sann, men vet inte.
"Ni väljer att tro denna berättelse eller inte" sa dom i filmen i början och slutet tror jag det var.
Så jag berättade det för Ellen inatt att dom sa ju så i filmen som vi såg, så hon blev skitnojig tydligen, hahah.
Jag somnade iaf som en stock inatt efter att ha varit ute med Ellen en timma och letat efter gungbräda i skultuna, fan det finns ju ingen jävel här ens, helt jävla dååååligt xD
Och på tal om ANKOR, Ellen berättade att en hona hade blivit påsatt av flera hanar på stan, stackare! 
"Men hon kanske tyckte det va skönt?" säger Ellen, haha.. och jag frågade "undra hur anksnoppar ser ut??"
Ellen sa "ja men har dom inte bara ett hål?" Jag sa emot att dom MÅSTE ha en liten jävel som sticker ut iaf!
Och hem kom jag och började googla!
se och NJUT!
 
Jag ÄCKLAS av ankornas snopp :(

Jag vet, jag har inget liv så jag till och med hinner googla efter ankornas snoppar xD ASG!
Mitt liv är helt värdelöst kom jag på nu, hahaha.
Det händer lixom inget, jag bara glider runt och ja, lever kanske det heter?
Jag jobbar inte, bor hemma, har inget att tänka på förutom mej själv lixom.
Det är ju skönt att ha det så, men inte i längden.
Vill ha fasst jobb, körkort, nått eget osv.. skulle kännas sååå mycket skönare.
Men men, det kommer med tiden, viktigast just nu är iaf lägenhet, jag MÅSTE ha nått eget för att börja kunna leva.

Snart ska jag hem till mamma på lite fika, sen vettefan, blir väl andra avenyn och sånt.
Imorn så blir det träna och sen till helgen så blir det väl festa.
Var ju nykter hela förra helgen så jag är i farten denna helg ;)

Är det allt man gör?
Alltså.. jobbar.. sover.. skiter.. äter..festar?
De flesta har det ju så, jobbar på vardagarna och fixar sysslor hemma och sover.
Sen på helgerna ja då är det partajj.
Fan livet suger rätt så hårt igentligen xD

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0