inget immunförsvar?

Nix, jag tror fan inte de, igår så kände jag mej typ sjuk igen efter att ha varit sjuk en vecka för ett par veckor sen, jag är fan sjuk hela jävla tiden.
Säkert 10e gången på ett år om jag ska vara seriös!
Skulle igentligen ha gått på möte idag på fotogrejjen första dagen, men mådde piss och hade ont i hela kroppen och halsen imorse så ringde och sjukanmälde mej.
Mådde bättre senare på dagen så jag gick hem till mamma och solade lite och drack kaffe, var skönt som satan.
Mamma är duktig som rensar rabatt, eller vad det nu heter xD hahaha.

Imorn så blir det mysdag på stan med Märta.
Ska ta med mej filt och vi ska köpa med oss kaffe osv så blir det att sitta vid vasaparken och sola och snacka lite skit, om det nu blir soligt ute, sen senare ska vi lägga oss i solarium och sola vidare ^^

Nu ska jag se på Arn2, efter att ha hatat dom filmerna fasst jag inte ens sett dom så gav jag första filmen en chans igår kväll, och den var helt okej, så nu måste man ju se tvåan också för att se vad som igentligen hände ;)

Hoppas man blir bättre imorn iaf.
Satt nyss och läste Saras blogg och hittade lite bilder från i fredags som hon hade på sin som jag tänkte bjuda på ;)

Söt tjej Sara är! ^^

Me and Johnny ^^

Typiskt! Cissipussgurka i farten denna helg igen xD hahahah

Inte bara jag som var en pussgurka tydligen ;) hhohohoo

Märta och jag var i farten som pussgurkar hos Björn hela kvällen, hahaha xD

Vem var denna snygging bakom Märta som jag tydligen missade under hela kvällen? xD

Haha, Glååååda påååjkar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0