Nyfiken i en strut!

Det är jag väldigt ofta, men inte så nyfiken så att jag börjar sätta igång och snoka och grejja vidare om saken.
Som vissa andra, men men.. har man inget eget liv att bry sej om så måste man ju vara som sagt, nyfiken i en strut om andras liv och vad som händer där, men inte jag som lider av det iaf xD

Och en sak jag blir såååå irriterad på, alla som är så omooogna.
Man blir så trött på att höra på en del människor och man fattar inte ens hur dom orkar.
Speciellt "pinnsmala folket som säger att dom är tjocka för att få höra att dom inte är det"
Och fattar inte varför pinnsmala människor tränar för att bli ennu smalare, dom har ju inte ens nått att träna bort ens, bara nått att bygga upp på, dom fattar inte själv att dom bara blir större ist xD
Själv så har man ju lite här och där att plocka bort om man vill, men vafan.. orka, jag överlever ju rätt så bra ändå, knullhandtag är bara fint de, haha ;)

Och allt de här "hon sa de, han sa de, den sa de, bla bla blaaa" usch usch usch, lägg eran energi på nånting viktigare ist för sånt där skit!
Vissa människor lever ju i sin lilla bubbla, men när den väl spricker så spricker deras liv med.
Öppna ögonen för i helvete!
Alltså... det finns ANNAT som ÄR viktigare än bara en själv också.
Vissa är ju SÅÅÅ egoistiska utan att ens fatta att dom själva är det.
Lixom, inget annat än bara dom verkar existera, men som sagt, dom lär sej aldrig, för dom inser ju inte själva!

SLUUUUTKLAGAT :D

Trötter är jag, har varit bakis också, bläää... kanske därför jag stör mej på vissa folks beteenden idag.
Men det är skönt att skriva av sej lite faktiskt.
Men hade skitkul igår så det var värt det, iaf när man fick hit lite trevligt sällskap ;D
Varit hos mammsen och ätit och kollat film med henne osv och nu blir det dusch och sen sova,
ska upp kl 7 imorgon blää blää blääääääää!

Text och bilder från gårdagen kommer imoooorn :D

GOOOODNIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0