Skitkul.

Ja jag hade SKITKUL igår alltså.
Förutom vissa grejjer som hände under kvällen tidigare, men men :(
Kan ju inte säga/göra nått annat än att be om ursäkt.
Men var inget som var med mening iaf.

Iaf så hamnade Märta (Jenny) här hos mej och jag bjöd på lite att dricka osv.
Satt här ett tag och efter många om och men så hade jag iaf på mej "linne/Klänningen" som var sååå äckligt färgglad, hahahah..
Vi gick och mötte Jenny, Ida, Mange och Putte och sen drog vi hem till Björn, där var redan Johnny och Johan ^^
Vi började komma igång rätt så bra innan Malin, Jimmy och Sabina dök upp, tror fan han hette Jimmy Malins karl.
Var skit kul att träffa Malin, gick ju i samma skola som henne i flera år.
Snacka om olika liv vi har, hon är gift och har jobb och barn också, medans en annan inte har nånting av det som hon har, man blir ju lite avis faktiskt ;(
Men men, det kommer väl med tiden för mej med, kanske, haha..
Senare så kom äntligen Jim, Stefan och lilla Sara också med mina öl.
Och folk ploppade in hur som helst.
Hade till och med en 15 årig brud där också, hahaha.. och massa folk som jag inte ens fatta vart dom kom ifrån, men dom var ju sociala och trevliga så det var ju inte helt fel ändå ;)
Och på natten så dök Niklas och Lindgren upp från ingenstans ^^
men det va skitkul att träffa dom iaf.. fan Björn hade räknat och han hade haft 27 st i sina tvåa, haha snacka om att det måste ha varit ett jävla liv och när vi sjöng singstar med öppen altandörr xD
Haha och jag kan inte göra nå annat än att skratta åt folk som var en aning FÖR FULLA ^^
Stackars Björn fick en varning, men bara en varning är ju fan ett mirakel så som vi lät där.
Men kul som satan hade jag iaf, och hamnade hemma vid tre och slocknade ^^
Tack för en KUL kväll gott folk ^^

Idag så har jag bara varit seg, var och köpte massa godis och grejjer så har mosat hela dagen idag och snart ska jag laga nått gott att äta, är sååååååå hungrig.
Blir en lugn kväll ikväll.. och det ska bli skönt :)

Tjingeling ;)


Färgglaaaad xD

C & M ^^


Storesyster är ju känd för att vara snäll mot lillasyster xD

Johan har inte vaknat till liv än xD

Egoooooo

B, J, M ^^

Kusinerna ^^



Seriöst så funderar jag på.. ser jag verklig ut sådär när jag förklarar saker eller xD

Sara, Stefan och Jim ^^ Att Saras ögon ser ut så där, skyller vi på fotografen xD

Björn bjöd allihopa på "luuuuring" ^^


Tror att Johnny var en av dom som hade druckit liiiite för mycket xD hahaha

S & M har diskussion i köket.

Jag älskar att Jenny ser så bitter ut i bakrunden xD


Liten full Johnny och jag xD

Fyfan så man ser ut, iaf händerna xD Och en sak jag inte kan förstå är hur fan kan det se ut som att jag klämt fingrarna med handen jag håller i ölburken, haha xD


Avslutar med fina grabbarna Nicke & Lindgren ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin "grejs" du har på dej :)

2010-04-11 @ 02:35:46
Postat av: Anonym

Hehe vilket menar du som "grejs"? ^^

Men tack iaf :)

2010-04-11 @ 12:45:29
Postat av: Sara

Ja det är absolut kamerans fel hahahaha för så där onykter va jag inte, HAHA cepe ögon!

2010-04-12 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0