Skön dag.

Njaaa min dag var rätt så skön förutom all drama vissa folk gillar att skapa drama typ.
hehehe, men jag ska inte skriva nått om det för folk som gör så att jag inte mår bra förtjänar inte att slösas energi på att skrivas här :)

Vaknade senare än jag skulle göra idag, skulle hem till Björn och sola men blev inte av för jag trode han skulle sova till 4 som vanligt så jag stack hem till mamma och solade ^^
Tog madrass och grejjer till baksidan och i början var det varmt och skönt, sen kom mammsen hem från jobbet och kom ut och frågade "Kan man sola här baaak?", hon klarade typ 30 min sen så hamnade vi på framsidan där det var bastu ist, hahaha xD
Satt hos henne och solade några timmar, sen kom syster dit och snackade lite skit och käkade mat.

Stack hem till Björn på lite prat och kaffe senare och sen blev det en snabbis hem till mej och byta om sen drog vi in till stan på kvällen och hälsade på Malin och hennes man Jimmy och deras lilla rufstufs unge Ängla :D
Haha jag kallade henne för rufstufs, för hon hade så rufsigt och gulligt hår.
Var iaf trevligt där, satt och snackade massa skit och Malin är lika rolig som för 10 år sen, vi kan bara titta på varandra och sen börjar vi asgarva, det var det jag gillade med henne mest, att hon alltid var glad och skrattade åt allting, och det som är bra är att hennes skratt är äkta.
Hon har då inte förändrats förutom att hon har blivit kärring nu, hahaha nedå xD
Men vi satt och skojade i soffan.. hon är gift, har lägenhet med hennes man, har barn, körkort, fasst jobb.
Jag bor med pappa och min katt, inge barn, ingen lägenhet, inge körkort, inget jobb, ingen karl.. hahaha.
"Malin du är ju en kärring, nu är ditt liv slut, kan du lika gärna lägga dej i graven, jag är ju fortfarande en ungdom iaf" ASG xD
Tänk att våra liv ser så olika ut, men att prata med varandra känns precis som förr ^^
Så det var roligt.

Sen blev det bara att åka hem så nu har jag mosat lite varma mackor och kollat på Andra Avenyn. :)
Imorn så blir det att vakna upp sen träffa Seija och gå och träna sen blir det att åka hem till Jenny och Putte och fika lite och snacka skiiiit ^^

Nu ska jag se på nån film sen sussa :)

GoooooooodNight!

Tack till detta fina väder!!
Men tackar då inte till mina rynkor jag får när jag glor upp på detta viseeeeet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0