Tack!

"vafan cicci! du är inte ensamm om att känna så ibland spec jag som åkt in å ut från behandlingar o psyket hela mitt liv.. men du får nog tänka såhär att din tid kommer den dagen du får glänsa som alla andra med jobb lägehet bil körkort o alla som livet erbjuder en! det gäller bara att du håller ut o lever ditt liv så som du kan just nu i väntan på det goda! tro mej det kanske inte känns bra nu."

Tack till dej som förstår hur jag mår.
Ibland önskar jag att alla som inte fattar kunde vara jag eller denna person för en dag och alla andra som har det så svårt.
Finns så många hemligheter människor bär på.
Männsikor man träffar som ser ut att må bra, som pratar, skrattar, skojjar, kan ha sån smärta i bröstet och när hon/han väl kommer hem igen och är för sej själv, då verkligheten kommer igen så rasar hela världen.
Varje gång man varit glad så blir man straffad för det sen när man är själv.
Tankarna kommer, om dåtid, nutid och framtid.. ångesten tar över en och då står man där igen, hjälplös.
Texten som står här längst upp, handlar inte om avundsjuka, utan om att man känner hur värdelös man själv är som inte lyckas med nått av sina mål medans andra lyckas hela tiden.
Anledningar finns ju varför man tyvärr inte kan lyckas, och det är dom som folk inte förstår som inte har samma problem.
Man vill ju inget annat än att må bra/ha det bra.. det vill vi alla.
Eller?

Skål och godnatt och kärlek till denna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0