Utbränd!

Ja, tydligen så är jag det, gjorde test och 14 av 17 stämde in.
Kul kul!!
Men men, jag får nog skylla mej själv.
Bara för att jag VÄLJER själv att ha kontakt med människor som får mej att bli stressad och förvirrad och allt möjligt.
Jag skulle ha lyssnat på min bästa vän.. hon sa "det är du som själv väljer att må som du gör, för du väljer att stanna kvar hos såna såkallade vänner som får dej att må dåligt bara".
Hon har rätt!

Och en sak som sker nu, är jag väldigt ledsen över.
En person och jag VET sanningen vad som hänt och inte.. men den personen är så rädd som vill rädda sitt eget skinn så han/hon sitter och påstår att jag ljuger och bara vill förstöra och allt, jag blir så ledsen.
Trode vi iaf va typ polare, men icke.
Tänk att man anklagar den andra för att ha ljugit och allt, bara för att man ska rädda sitt egna skinn bara för att man inte vågar stå för vad man gjort.
Får massa sms som tex "sluta ljug, du vill bara förstöra" fasst den personen VET att jag inte ens ljuger.
Utan bara skriver sånt för att rädda sej själv för att den personen är väl rädd för att jag ska visa smsen eller nått sånt.
Men ändå, att skylla sej ifrån på andra och försöka ge nån annan en stämpel som lögnare och som bara vill förstöra fasst både två vet vad sanningen är, är ju så jävla fel.
Det gör mej riktigt ledsen, sätta skulden på mej, för att rädda sitt eget skinn?
Är det shysst att göra så mot nån?
Det tycker jag inte...

Less jag är!
Men VARFÖR bryr jag mej ens för?
Jag ska inte behöva bry mej ett jävla skit igentligen, MEN kanske för att vissa personer som är inblandade i detta tycker jag väldigt bra om, och det är ju alla igentligen.
Därför jag bryr mej.

Bla bla bla... och bla bla bla och bla bla om annat nu.....
Iaf så har jag annars haft en rätt så bra dag idag.
Mötte Märta på stan och vi gick och mosade lite donken sen blev det parken.
Vi tog fram filt och satt där och snackade lite och sen började en anka eller vad det var att våldta en annan anka och precis när jag tog bild så slutade dom, haha xD
Vi satt bara där ett tag sen valde vi att gå och sola solarium ist, mycket varmare och skönare ^^

Efter vi varit på stan så gick jag hem till Björn och pratade med honom och tog kaffe.
Jag doooooog nästan på hans framsida, så jävla varmt det var i solen och allt.
Men skönt är det ju, snart är det sommar... då får man ligga på stranden på helgerna och njuta :)

Jaja nu kanske det är dags för att hälsa på sängen lite.. så man kommer upp nångång imorn.

Kåtankorna xD


Solisar ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart det kommer lösa sig, till det allra bästa, det är inte min förlust det är hans.

2010-04-14 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0