VIT Helg!

Yes yes yes! Jag har varit nykter heeeela helgen. ;)
Inte ens sett en ölburk, hahaha.
Känns sååå skönt, men hade lust att gå ut igår men jag tvingade mej själv att inte göra det.

Iaf i fredags så hamnade jag med Ellen hos hennes bror i stan med en massa godsaker och tre filmer.
Satt vakna till 5 nånting och vaknade vid 11 på lördagmorgon, snacka om seg man var.

Stack hem och sov ca 3 timmar och vaknade av att jag hade abstinens efter öööööl!
Satt här och muttrade för mej själv och var allmänt deppig bara.
Så vid 12 på natten stack jag hem till grannen Björn på massa kaffe och prat, så det kändes ju skönt iaf, lite annat att tänka på än att sitta här och sura, haha.

Somnade samma tid inatt med och vaknade nyss, dumma jag att börja vända på dygnet igen.
Men jag kommer aldrig i hela mitt liv lyckas vända dygnet så det känns okej att gå upp vid 6 tiden på mornarna.
När jag jobbade i 7 månader så tyckte jag att det var lika jävla jobbigt den sista månaden att gå upp kl 5-6 fasst jag hade somnat 9-10 på kvällen.
Kommer aldrig att vara en morgonmänniska, vilket suger!

Började först med "barnfilm" och SpaceBuddies SÖG stenhårt,
från första filmen till nu denna så blir dom bara sämre och sämre!

The Collector, var iaf spännande, men dock inte ett dugg läskig.

The Fourth kind, utdragen men samtidigt inte för man ville hela tiden veta vad som skulle hända.
Iaf så var det en myskofilm som jag blev livrädd för och kunde inte sova knappt, haha.

En sjuk Svea höll oss sällskap oxå ^^

Haha, jag älskar denna bild, precis när svarte Bagera ruskar på skallen xD

Bagera och Elvis myser ^^

Hade inga körsbär, så fick bli en hallon från min gott&blandat påse xD

Mmm mm mmm ;)

Godmorgon till oss xD

Vi hade dragit in sängen till vardagsrummet xD

Haha, avslutar med svea trallskalle med hennes dumboll i truten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0