Bad day?

Yes, min dag.. = inte så bra direkt.
Men den började okej iaf.. efter en riktig dålig natt sömn.
Åkte till Ellen igår och vi kollade film och drack kaffe med massa prat.
Gick och la oss skaplig tid vid 11-12 tiden, jag lånade sängen vid köket och Ellen tog soffan.
Var såååå mysigt med både två katterna i sängen gosandes med mej... tills jag somnade och helvetet sprakade lös.
Från garderoben hoppar ena missen på mej när jag sover om och om igen och dom jagar varandra som idioter, och jag blir galen så känns som jag ska tappa allt hår från skallen xD
Efter att ha varit vaken över en timma och varit irriterad på dom så somnar jag om.
Somnade inte fören halv 3 tiden, och jag vaknar efter bara en halv timma pga dom.
Somnade inte fören efter 4 sen och kl 7 börjar Ellens mobil skrika och jag tänker bara att nej nej nej jag vill bara sova dö jävla mobiljävel döööö xD
Men jag kom upp iaf och iväg och tränade.

Kom hem och var helt död, mammsen och jag åkte till stan, hon skulle kika lite gardiner och jag skulle kika tyg.
Jag ska sy... HAHAHAHA xD
Men det blir nog bra.. det BLIR bra!

Sen blev ju vissa saker som dom blev med vissa osv...
Alltså.. familjen kan man ju inte bråka med utan att må riktigt dåligt.
Bråkar man med en vän eller partner så kan man va utan att prata med varandra ett bra tag utan att gå runt och ha jätte dåliga kännslor inom sej.
Att vara osams med nån i ens familj är ju värre än när nån man älskar dumpar en, tycker jag iaf.
Men allting ordnade ju upp sej och jag stack till mammsen senare och vi åt lite och fikade lite.

Kom hem och pratade med Emmelie i tele, hahahaha..
Vi är ju cp som sitter och pratar i tele hur vi ska bo och kollar på hemnet.se vilka hus vi vill ha, lixom.. vi kan ju bara drömma vidare.. men tur att våra drömmar kommer gå i uppfyllelse.. elr.. inte xD

Vi ska iaf uuuut imorgon jag och Emmelie, ska bli skojj.
Innan jag ska möta henne efter 11 så ska jag träffa en viss person :D
Vi ska dricka lite öl sen går vi till nån pub och dricker nån till och väntar tills Emmelie kommer ner.
Ska bli spännande.. får man se vad du är för en filur igentligen ;)

Och jag blir bara ledsen.. inte arg.. inte sur... bara ledsen på viss person.
Alltså.. jag sviker aldrig, jag försöker alltid finnas där.
Jag älskade dej och du var mej så nära.
Ända jag önskar är att du kunde älska mej som en vän till mej med.
Jag känner att jag bara är bra för... när du behöver nåt.
Man kan ju inte ändra på människor, men ibland önskar man att man kunde de bara för att man inte vill förlora dom.
Thats life.. kanske?
Hmmm :/

Jaja nu ska jag sova.. tror jag..
Ska sova LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE som faaaaaaaan ^^

NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0