Fallskärm?

Ja jag har tänkt länge på att ta licens.
Det är ju en sån UUUUNDERBAR kännsla att hoppa, mycket bättre än orgasm xD
Men sen fick jag veta att fallskärm kostar mellan 7000 - 50 000 kr.. Ööhm?
Blev lite avis på Markus som håller på att ta licens och så blev jag direkt sugen, men icke sa nicke.
Alltså man köper ju inte den billigaste fallskärmen utan man vill ju ha nånting riktigt bra isånafall om man väl ska börja hoppa och för 50 000 kan jag fan hoppa en gång per sommar ist i 25 år xD
Men inte ensam dock.
Hmm, men skulle man haft berg av pengar så skulle man ju ta licens.
Men att hoppa varje vecka osv... kanske den häftiga kännslan försvinner då?
Man vill ju känna det där superpirret som man känner men undrar om den inte känns lika mycket när man blir van att hoppa ofta?
Jag tror jag bestämmer mej för att hoppa en gång varje sommar ist :D
Men man vill ju så klart ha med nån att dela upplevelsen med men folk är fega.
Varje gång jag frågat nån så säger dom "nej är höjdrädd" eller "har inga pengar"
Hur kan dom ha pengar att supa för 2000 kr i månaden då?
Eller köpa kläder för 2000 kr?
Bra fråga.. tycker det är mer värt att uppleva kännslan av att hoppa för dom pengarna ist för att supa eller köpa kläder.
But thats me ;)

Iaf så var man på möte idag..
Planera att dra till Claes efter det, men blev ju inte riktigt som det skulle.
Jag drog hem ist, kändes ba blääää idag.
Har lagat gooood käk idag och så fixade jag matlåda med till mammsen också :D
Slipper hon laga mat som jobbar natt och allt, haha se så snäll dotter jag är vafan.
Inga många som går hem till mammsen med mat :P

Imorn så är det fan tisdag.. det ska tydligen regna då, vilket suger.
Ska träna sen hem och grejja med klänning, som aldrig blir av men vafan!!

Tralalalaaaaaa... vill ha helg och öl NUUUUUUUUUU :)

Tjoheeeejj!!

Lite minnesbilder från fallskärmshoppningen 2007 <3

En glad liten brunhårig jag kommer gående


Så sweet kille jag hoppade med :D


Där kommer vi alla ner, undra vilken av prickarna jag är då xD

wiiiieee



så här skiiiiiiitglaaad xD

mongo? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0