HappyDay!

Idag har min dag varit superbra :)
Kom upp i tid och stack iväg och tränade.
Träffade Sabina som planderat och vi drog och käkade god salladsbuffé.
Skulle lämnat tillbaks hennes nyklar idag och vem glömmer dom?
Jo JAAAAAAAAAAAAAAAAAG, tyyypiskt.
Joanna kom och gjorde oss sällskap och sen mötte vi Sabinas lillasyster och dom skulle på grejjs.
Joanna och jag satt och väntade på dom i en timma men den timman gick ju fort ändå när vi satt och pratade om lite dittan och dattan :)
Vi drog hem till Joanna och hon stack iväg och hämtade sin assöta dotter :D
Haha hon va seriöst assöt, hon var så miniliten för att vara 2 år och hon var ju hur snäll som helst men dock livrädd för Sabina som lekte tjur som skulle stånga henne, hahahahahahah xD
Askul ju, kunde inte hålla mej för garv!
Var där och bara snackade lite skit och drack supergott kaffe :)
Haha, alltså de där tjejerna får fan mej att skratta som jag inte gjort på riktigt länge.
Iaf Sabina som är så jävla störd, hahaha på ett bra sätt givetvis, tror nog ingen är som hon xD

Stack hem och mosade käk, och sen fick jag sms av Mike som tatuerade mej :D
Han kommer hit på fredag och frågade om jag skulle ha nån tid på fredag eller söndag och fort som fan skrev jag tillbaks "Klart jag ska ha tid" :D
Sååååå nice alltså, han ska få fria händer, jag litar på han, iiiihh :D
Längtar :)

Jaja nu ska jag mosa choklad och leta efter nån bra fiiiiilm!
Sen blir det sova för imorn måste jag till stan och lämna nyklar och träna lite..

Tjohejjsaaan!


Kommentarer
Postat av: dannie

Ja verkligen. Det finns ju så mycket mer alternativ idag. Man kan ju forska på celler, organismer eller liknande. Vi och djur är inte av samma art och man kan inte förlita sig på djurtester!

2010-08-31 @ 07:40:58
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0